Jump to content
Sign in to follow this  
Pilot_

Har mista Windows-nøkkel

Recommended Posts

Hei!

Holdt på å reinstallere Windows XP Home Edition da jeg ikke fant igjen nøkkelen min (som jeg selvsagt har betalt for). Jeg hadde klistret fast det klister merke med koden på det forrige kabinettet mitt, men måtte fjerne det når jeg skifta kabinett igjen. Da skrev jeg koden ned på en lapp, men denne har jeg også mista nå.

Hvordan kan jeg finne igjen koden min? Det er jo en gyldig lisens som jeg har betalt for. Må jeg kjøpe en ny?

Håper noen virkelig kan hjelpe meg her. :(

Mvh

Luzifer

Ring Microsoft Support, så fikser de nok en ny for deg.

Tenkte på det, men var ikke sikker på om de gir ut nye nøkler sånn helt uten videre. Skal prøve. Takk! :)

Ikke for å ødelegge håpet ditt, men med mindre du ikke har kvittering må du nok kjøpe deg ny lisens selv. :whistle:

Ellers kunne jo hvem som helst ringt inn og sagt de hadde mistet den, og trengte ny...

Ikke for å ødelegge håpet ditt, men med mindre du ikke har kvittering må du nok kjøpe deg ny lisens selv. :whistle:

Ellers kunne jo hvem som helst ringt inn og sagt de hadde mistet den, og trengte ny...

Var redd for det ja. Er ikke sikker på om jeg har kvitteringen, men jeg kjøpte den hos Komplett.no. Er det mulig at de kan se at jeg har kjøpt det derfra?

Eller last ned keyfinder. Funker bra

Hørtes ikke særlig lovlig ut :hmm:

Hehe.

Den finner CDkeyen på din maskin, altså den du bruker når du kjører den

Ok. Men det hjelper nok ikke hvis jeg ikke kommer inn i Windows. Jeg får nok bare ringe Windows i morgen. Takker for alle svar :)