henrik_s Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Heisann! Jeg har et problem med WoW. Når jeg skrur på fullscreenglow blir chars og mobs hakkete(lik uten AA). Men når jeg tar av glowen blir alt glatt igjen. p.s: jeg spiller i 6x AA. Men, bilder sier mer en en tusen ord med glow uten glow
FJERNET111 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 I mange andre spill er det i hvert fall slik at diverse glow-effekter ikke er forenlige med AA, og antar at det er det samme her.
purpledonkey Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Stemmer det. Kan ikke ha både AA og fullscreen glow.
amarios Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg kjører med alle innstillinger på maks uten problemer, så det stemmer nok ikke. Endret 4. september 2005 av amarios
FJERNET111 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg kjører med alle innstillinger på maks uten problemer, så det stemmer nok ikke. Hvis du tror AA er på når du har på fullscreen glow, så er det nok du som tar feil.
henrik_s Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 Jeg kjører med alle innstillinger på maks uten problemer, så det stemmer nok ikke. Hvis du tror AA er på når du har på fullscreen glow, så er det nok du som tar feil. ja, du kan ikke stille AA inne i spillet. Men i kontrollpanelet til skjermkortet ditt. Så det er ikke mulig å få full screen glow til å se glatt ut?
amarios Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg kjører med alle innstillinger på maks uten problemer, så det stemmer nok ikke. Hvis du tror AA er på når du har på fullscreen glow, så er det nok du som tar feil. hmm....*skrur av fullscreen glow*
purpledonkey Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg kjører med alle innstillinger på maks uten problemer, så det stemmer nok ikke. Hvis du tror AA er på når du har på fullscreen glow, så er det nok du som tar feil. ja, du kan ikke stille AA inne i spillet. Men i kontrollpanelet til skjermkortet ditt. Så det er ikke mulig å få full screen glow til å se glatt ut? Syns det ser glatt ut på min skjerm... kjør litt høyere oppløsning kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå