Gå til innhold

Tråden for Palindromer

iMono

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst å heller starte et emne hvor det kun er lov å snakke baklengs!

!sgnelkab ekkans å lit vol re nuk ted rovh enme te etrats å lit tsyl ttil rah geJ

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har litt lyst å heller starte et emne hvor det kun er lov å snakke baklengs!

!sgnelkab ekkans å lit vol re nuk ted rovh enme te etrats å lit tsyl ttil rah geJ

!tgnets tksar eksnag kon rilb neD

Skrevet
Denne er lik forlengs og baklengs

Esekiel, sa Kora fra Fie vi er utro? Malene, la Gro Bøns senilorakel, Magne, die den elleville Enok Skram Rørmarks kone, Elli Velle, nede i den gamle Karolines snøborg alene. La mor ture ivei, farfar!

Nei? Den er jo ikke det? Du må ha med "okasleikese" på et vis på slutten. Hvordan det skulle bli vet jeg ikke.

Edit: radar!

Glemte å paste alt

Skjønner fortsatt ikke hvordan det skal kunne stemme, når den starter med "Esekiel", og slutter med "farfar"?

Skrevet

stemte i hvert fall der jeg leste den....

dette er hele...

Esekiel, sa Kora fra Fie vi er utro? Malene, la Gro Bøns senilorakel, Magne, die den elleville Enok Skram Rørmarks kone, Elli Velle, nede i den gamle Karolines snøborg alene. La mor ture ivei, farfar!

OK, Asleik Ese

Skrevet

!tgnets tksar eksnag kon rilb neD

!reperdsedelG

• 1 år senere...
  • 1 år senere...
Skrevet

Ny her og vet ikke om dette blir rett: I disse tider med Aker i fokus (røkke) Dukka det et nytt ord opp i hodet da man ser ut over fjorden der Røkkes reketråler har sitt "felt": AKERREKA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...