Gå til innhold

Greier du å holde ut en måned?

Bruker-33331

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, dere sliter! :p

What she said :p

Går fint detta. Spiste nøtter i dag. Slukte fort en pose. Var uten sukker seff. Men skal ihvertfall overleve denne uka. Det jeg kan glippe på, er at jeg spiser noe usunt uten å tenke over det...

Skrevet (endret)

Jeg sa ja til å være medlem i den tråden som ble stengt, og har ikke vært her siden da, så hvordan kunne jeg vite at den ble stengt og at dere opprettet en NY klubb uten å ta med de som ville være med i den første? HÆ? HÆ? Synes det var jævlig dårlig gjort å ekskludere flinke medlemmer slik. :shrug:

Endret av AnAnAs
Skrevet
Jeg sa ja til å være medlem i den tråden som ble stengt, og har ikke vært her siden da, så hvordan kunne jeg vite at den ble stengt og at dere opprettet en NY klubb uten å ta med de som ville være med i den første? HÆ? HÆ? Synes det var jævlig dårlig gjort å ekskludere flinke medlemmer slik. :shrug:

Ikke min skyld du er så lite på OT :p

Beklager, regler er egentli regler.

Skrevet
Synes de som var på den andre burde få lov til å komme på denne, om de kan love at de har holdt seg unna det de skal.

Hvem var det da? Gjelder da bare hvis de har holdt seg unna det i mellomtida, men litt barmhjertighet kan dere få :blush:

Skrevet
Men regler er regler...

Jawohl, prøver og være litt hyggelig. Få en kundeforhold til folkene. estsablere et forhold, du ksjønner lizzm?

Andre tråden ble jo stengt. Etter Fanta Boy gikk i surr eller noe. Så er jo synd for de som ikke fikk registrert seg.

Skrevet
Men regler er regler...

Ingen fortalte meg at man må være pålogget her 24/7 for at de ikke skal stenge den nye bli-sunn-tråden og opprette en NY som du faen ikke rekker å joine. Dette er ikke regler, det er utestengelse... Hrmpf.

Skrevet
Men regler er regler...

Ingen fortalte meg at man må være pålogget her 24/7 for at de ikke skal stenge den nye bli-sunn-tråden og opprette en NY som du faen ikke rekker å joine. Dette er ikke regler, det er utestengelse... Hrmpf.

Se første post :)(endra litt)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...