Gå til innhold

Orddelingspatrulien - rengjør forumet.

Mysil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trodde det var til 10. Sikkert feil.

På norsk skal man faktisk skrive med bokstaver, inntil det blir uoversiktlig. Når det gjelder matte, derimot, er det tall under tolv som skal skrives med bokstaver.

Oversiktlig på norsk: Femogtjue.

Uoversiktlig på norsk: Hundreogtrettitotusenfemhundreogti.

:)

Skrevet
Trodde det var til 10. Sikkert feil.

På norsk skal man faktisk skrive med bokstaver, inntil det blir uoversiktlig. Når det gjelder matte, derimot, er det tall under tolv som skal skrives med bokstaver.

eller tyve fem

Skrevet

OK.

Vi poster inn en orddeling her, og diskuterer hva som skal være i stedet for ordelingen.

Jeg har finni en orddeling, den er sånn:

vaske maskin.

Jeg tror det er vaskemaskin som er riktig :hmm:

Skrevet

Er det en personlig vurderingssak når det blir uoversiktlig? Takk for rettelse btw ;) .

Skrevet
Okei, da skal vi fra nå av prøve å diskutere seriøst hva vi egentlig vil med denne patruljen.

Kanskje noen har dyslekti? Kanskje noen strever med rett-skriving?

Kan ikke dra hårene til alle på forumet over en kam.

Skrevet

Haha, den var morsom.

Da tar jeg meg den friheten å stille det første spørsmålet: Har denne "klubben", eller hva man nå kan kalle det, livets rett?

Skrevet

Uhm, dersom du tok min "rapport" som et tegn på at jeg ville bli med i klubben din Mys så tror jeg kanskje du må slå opp ordet sarkasme og melde meg av igjen. Ikke pokker om jeg vil bli assosiert med denne klubben, sorry ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...