bukken1 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 jeg har prøvd mange ganger men jeg klarer ikke oppdraget "monster"... e d noen som kan hjelpe meg? GTASAsf8.b
kenneth11 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) 2.59 Monster | +====================================+=========+===========================+ | Mike Toreno, TR: Toreno's Farm | [3]: <##?_______> | []====================================+=====================================[] Its a race, you drive Bigfoot around and try not to crash -You need to get used to the all-wheel steering. It's really useful -There's a marker on top of a huge hill early on. If its raining, you need to go around to the right or left du to backsliding, otherwise just drive head-on to each marker. -You have to beat 6:00, but 4:20 is the record. Is this a pot joke? This reveals Mike Toreno as your new mission pimp. Det du leter etter? Endret 3. september 2005 av kenneth11
bukken1 Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 nei... noen må hjelpe meg med det oppdraget... det er helt umulig... så vist noen har lyst så kan de laste ned fila og gjøre oppdraget og laste den opp igjen...
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) kan vel prøve.. edit: da var det gjort btw, cheating er kulere enn aids GTASAsf8.b Endret 3. september 2005 av kfz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå