Gjest medlem-77217 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hey! Jeg lurer på hvilken server som er mest stabli.. noen som vet?
chokke Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 burning blade eller haumarush er stabile som fy
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 burning blade eller haumarush er stabile som fy yeah right! :!:
mobilfreek Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 deathwing neida deathwing er lagg2k for tiden... du kan jo prøve silvermoon :!:
FJERNET111 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Det er vel ingen som _vet_, men min erfaring med Skullcrusher (som jeg har spilt på siden retail) er at den er veldig stabil.
chokke Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 men helt seriøst, har ikke problemer med haumarush, bare litt ping 2-3 min sjeldent. Og har blitt disca en gang, bortsett fra på onsdag (men ikke så rart )
N* Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 jeg har ikke akkurat prøvd så mange servere, men jeg syntes burning legion er ganske stabil til å være high populated. i forhold til de nevnt over hvertfall.
shabador Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Har bare hatt problemer 2 ganger med Bloodfeather siden jeg lagde en horde character der. Stødig som en stein. Mange scandinavere på denne serveren.
Loeve Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Sylvanas får min stemme. Aldri blitt disconnected, og den er low/medium pop.
akristina92 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Sylvanas får min stemme. Aldri blitt disconnected, og den er low/medium pop. Enig.
jonasdaman Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 jeg har ikke akkurat prøvd så mange servere, men jeg syntes burning legion er ganske stabil til å være high populated. i forhold til de nevnt over hvertfall. I det siste Har Burning legion lagga totalt i stykker, men det trur jeg går over. den pleier å være stabil BTW: hva spiller du på BL? stjonas lvl 60 orc rogue
Jan Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Sylvanas får min stemme. Aldri blitt disconnected, og den er low/medium pop. Enig. Hah. Innloggingen detter jo ut annenhver dag.
dimdal Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hah. Innloggingen detter jo ut annenhver dag. Innloggingserver er da felles for alle realms, så vidt jeg har fått med meg..
Jan Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hah. Innloggingen detter jo ut annenhver dag. Innloggingserver er da felles for alle realms, så vidt jeg har fått med meg.. Jaha? Da trekker jeg meg.
Omar Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Sylvanas får min stemme. Aldri blitt disconnected, og den er low/medium pop. Enig. Men det er negativt at den er low/medium. Folk der sier at AV er oppe en gang i uka lissom. Da er det bedre å spelle på burning blade og venne seg til et par disconnects og litt lagg spikes daglig.
anon12234 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 al'akir er ca like stabil som en gelëklump
Loeve Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Sylvanas får min stemme. Aldri blitt disconnected, og den er low/medium pop. Enig. Men det er negativt at den er low/medium. Folk der sier at AV er oppe en gang i uka lissom. Da er det bedre å spelle på burning blade og venne seg til et par disconnects og litt lagg spikes daglig. Nå er det snakk om stabilitet, ikke at burka-Jonas foretrekker en server over en annen. Pvp og stabilitet er to forskjellige ting, og jeg hadde heller ofret ballene mine til statskirka enn å ha spilt på Burning Blade.
cheeplix Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Har _aldri_ hatt problemer på The Maelstrom utover problemer som rammer alle serverne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå