Gå til innhold

Projektor og Tv ! Kvalitet ?


Anbefalte innlegg

Projektor og Tv ! Kvalitet ?

 

Lurer litt på en prosjektor i stedet for en Plasma eller LCD skjerm (dumt?). Men hvordan er kvaliteten på bilde ved vanlig Tv visning gjennom parabol ?

 

En annen ting, hvordan kobler jeg sammen disse komponentene: Parabol, HTPC, Projektor ? Hvordan ta opp programmer med HTPC ? Hva trengs av kabler ?

Anbefaling av Projektor i en rimelig klasse med grei kvalitet ?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Mediaportal er ett bra program, men kan være vanskelig og få tv-delen til å fungere stabilt. Programmet er bare i beta. Det siste ikke beta utgivelsen er ganske gammal nå, så prøv beta.

 

Mediaportal er veldig grei å ta opp med. Automatisk sletting når du har sett ferdig, eller automatisk komprimering,,eller ingenting.

Slik var det ialefall sist jeg sjekka.

 

sjekk ut forumet på www.mediaportal.sourceforge.net

Er en del hjelp å få til utvalg av maskinvare der.

 

Jeg vet ikke men antar at MCE er mer stabil, men LANGT kjedeligere.

 

Jeg vet heller ikke hvordan du kobler parabol til tv-kort men er ganske sikker på at det lar seg gjøre. Bare sett sammen en htpc med de deler du tror er ok så kan andre redigere litt etterpå.

 

Når det gjelder hva slags framviser du skal ha, så vet jeg ikke helt.

Selv ville jeg godt for en crt-tv til normalt bruk og pj for å få den store visuelle opplevelsen.

Lenke til kommentar

Skal du se på TV er nok ikke projektor noe særlig å satse på,har projektor og plasma tv, pioneer 506xde, og det er stor forskjeld på bildekvaliteten der i gårn,var å titta på en ny projektor i dag en Hitachi PJ-TX200,veldig bra sverte og ganske bra pris,men som sakt plasma er tingen vis du bare skal se tv,hva med begge deler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...