Gå til innhold

De ultimate våpenene i dual-wield


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hunter med thunderfury? wtf?

Og et one hand med strength? Har jeg gått glipp av no? : o

Bare sånn at du er obs på det:

- One hand våpenet har like mye agility som strength.

- De fleste epic våpen buffer mer enn bare agility.

 

Og noen ord om thunrderfury:

- Det hoppende lynet reduserer fiendens nature resistance, og gjør fienden sårbar mot hunteren sine skills.

- Slow effekten er også viktig for overlevelse i nærkamp.

- Om du skal soloe vanskelige instancer som f.eks. Dire Maul, er du avhengi av et nærkamp våpen som gir mye skade, siden peten ikke vil greie å holde aggro lenge nok.

- Med survival talents, kan hunteren få bedre skills i nærkamp.

- Den raske attackspeeden er ypperlig for hunter, spesielt med icy chill. Alle instante nærkamp angrep gir en viss sum skade uansett våpen, og man må derfor ikke vitsen å ha et våpen med syk lang attack-speed (slik som rogue, som har instant angrep som sinister strike).

- Denne questen kan fåes av 4 klasser: Hunter, rogue, warrior og paladin.

Lenke til kommentar
Å herregud...

 

Så nå krever hunters Thunderfury og ?

Det er ikke snakk om å kreve våpenet. Men om man har pengene, så er det jo litt kjekt å ha det. Om man har det ultimate av nesten alt, hvorfor skal man da ikke satse på å få tak i et slikt sykt våpen, om MT-ene har dugelige våpen fra før av?

Fordi en Rogue, Pala eller Warrior har bruk for melee våpen mye mer enn en hunter.

Lenke til kommentar
Å herregud...

 

Så nå krever hunters Thunderfury og ?

Det er ikke snakk om å kreve våpenet. Men om man har pengene, så er det jo litt kjekt å ha det. Om man har det ultimate av nesten alt, hvorfor skal man da ikke satse på å få tak i et slikt sykt våpen, om MT-ene har dugelige våpen fra før av?

Ja viss alle MT'ene har Thunderfry (dream on) da går den til en Rogue, evt Paladin. Så du skal være bra heldig om du får den ja.

Lenke til kommentar
mener ikke å hi-jacke tråden her, men jeg er Offtank i Største guilden på sylvanas.

 

Kunne godt tenke meg å by på Brutality blade/Empyrian Demolisher.

 

De fleste roguesa har gutgore ripper.

 

Hva synes dere om dette?

Det går vel greit om Roguene får sin del av kaka. :)

 

faen så mye off topic det var her :(

Vi diskuterer bare Hunter & Thunderfury, eneste du som er off-topic her :nei:

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig at denne tråden viser noe av folks negative holdning til hunter (selv om de ikke innrømmer det selv). Poenget med tråden var ikke å vise den ultimate våpenkombinasjonen for hunter (selv om det er det), men heller vise de beste våpenene i hver sin klasse (melee/ranged). Jeg synes faktisk at dette våpenet passer bedre til en hunter, enn til en rogue. Det finnes daggere med mye høyere dps enn thunderfury. Det finnes også andre våpen som er bedre for tanker enn thunderfury. (Som f.eks. Sulfaras, som faktisk kanskje er lettere å få tak i)

Lenke til kommentar
Jeg synes egentlig at denne tråden viser noe av folks negative holdning til hunter (selv om de ikke innrømmer det selv). Poenget med tråden var ikke å vise den ultimate våpenkombinasjonen for hunter (selv om det er det), men heller vise de beste våpenene i hver sin klasse (melee/ranged). Jeg synes faktisk at dette våpenet passer bedre til en hunter, enn til en rogue. Det finnes daggere med mye høyere dps enn thunderfury. Det finnes også andre våpen som er bedre for tanker enn thunderfury. (Som f.eks. Sulfaras, som faktisk kanskje er lettere å få tak i)

Du vet ikke hva du snakker om.

 

DPS har ingen verdens ting å si for rogues (kanske litt i off-hand). Det er max-min damage på MH våpen som teller for rogues. Poenget med Thunderfury er at den fete proc-chancen (30%?) gjør at DPS'en din kommer til å være helt syk uansett hvor høy max-min damage og dps på selve våpenet man har.

 

Thunderfury passer egentlig best for warriors, deretter rogues/paladins (?), og kanskje huntere etter der igjen. Huntere er kanskje 5% melee, og 95% ranged. Hvor mye får du da brukt det fete sverdet? Nei, tenkte meg det. jeg håper virkelig at de fleste guilds tenker i samme baner, fy faen hvor bortkastet det ville vært med Thundefury på en hunter.

 

 

Og ikke begynne å whine om survival, en melee hunter er en wanna-be rogue, og bør rerolle. Hvorfor gå melee når man kan kite?

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...