blabster 0 Report post Posted September 1, 2005 (edited) Leste her et sted at man kan kjøre et program for å vekke døde pixler? noen som kjenner til dette? edit: den lyser rødt... Edited September 2, 2005 by blabster Quote Share this post Link to post
maedox 114 Report post Posted September 1, 2005 nei.... Etter denne kommentaren så må det være det mest meningsløse foruminnlegget i historien :!: Quote Share this post Link to post
Eulogy 154 Report post Posted September 2, 2005 Etter hva jeg har lest her på forumet så finnes det ikke noe program for å vekke døde piksler til live. Det du kan gjøre er å massere dem, kanskje de våkner da. Men det er heller tvilsomt, selvom det har funket for noen. Quote Share this post Link to post
Ongabonga 1 Report post Posted September 2, 2005 Eulogy: Det stemmer, men hvis man kan masere dem så er de praktiskt talt ikke døde, men litt slappe, så svaret må nesten bli nei. maedox: Ditt innlegg var bedre mener du? Quote Share this post Link to post
capy 0 Report post Posted September 2, 2005 det eneste jeg vet om er denne: http://digiworks.no/nyheter/dodepixlerpadinpsp_/ kanskje det finnes lignende for bætbare? eller kanskje du faktisk kan bruke de testene på bærbare? aner ikke, men det er det beste jeg kan gjøre så tidlig på morgenen:) Quote Share this post Link to post