blabster Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) Leste her et sted at man kan kjøre et program for å vekke døde pixler? noen som kjenner til dette? edit: den lyser rødt... Endret 2. september 2005 av blabster
maedox Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 nei.... Etter denne kommentaren så må det være det mest meningsløse foruminnlegget i historien :!:
Eulogy Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Etter hva jeg har lest her på forumet så finnes det ikke noe program for å vekke døde piksler til live. Det du kan gjøre er å massere dem, kanskje de våkner da. Men det er heller tvilsomt, selvom det har funket for noen.
Ongabonga Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Eulogy: Det stemmer, men hvis man kan masere dem så er de praktiskt talt ikke døde, men litt slappe, så svaret må nesten bli nei. maedox: Ditt innlegg var bedre mener du?
capy Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 det eneste jeg vet om er denne: http://digiworks.no/nyheter/dodepixlerpadinpsp_/ kanskje det finnes lignende for bætbare? eller kanskje du faktisk kan bruke de testene på bærbare? aner ikke, men det er det beste jeg kan gjøre så tidlig på morgenen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå