Gå til innhold

Starship Troopers demo UTE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Råtent spill :!:

Lever ikke opp til den geniale filmen for 5 øre :thumbdown:

Måtte det brenne sakte i det digitale helvete og aldri se dagens lys i datasjappa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Råtent spill  :!:

Lever ikke opp til den geniale filmen for 5 øre  :thumbdown:

Måtte det brenne sakte i det digitale helvete og aldri se dagens lys i datasjappa.

Synes demoen var ganske bra igrunn jeg... hvorfor mener du den var så dårlig? :roll:

shriveleif :p

Endret av Flexi
Skrevet

Synes demoen var ganske bra igrunn jeg... hvorfor mener du den var så dårlig? :roll:

Tja, jeg kan jo svare for han, da han sikkert har samme syn.

Jeg kan jo begynne med at grafikken er råtten. Den er brukbar nok, grafikk er ikke alt.

Men problemet er ikke at grafikken i seg selv er elendig (se i ansiktene på medsoldatene for å skjønne hva jeg mener), men det faktum at spillet krever MER enn HL2!

Så kan vi fortsette med at vioce-over actinga er dårlig, og den generelle lyden er heller ikke noe stort å skryte av.

Så må jeg vel nevne at alt i spillet går så "smooth" (på en negativ måte)!

Når man går rundt omkring og snur seg rundt går kameraet liksom så tregt. Langt etter. Vet ikke helt hvordan jeg skal få forklart det, men det er i allefall ekkelt å se på. Det har sikkert noe med at spillet er så kravstort.

Spillet er 100% scriptet. Dette er jo i og for seg egentlig ikke så negativt, da veldig mange spill nå til dags ER scriptet.

Så var det alle bugs'ene. Nei, jeg mener ikke insektene. Jeg mener FEILENE.

Spillet har fullt av bugs, overalt.

Mange har for eksempel problemer med lyden (noe jeg ikke har).

En annen "bug" er at granatene fra granatkasteren på den ene rifla di faktisk ikke kan skade insektene, men bare fly rett gjennom dem.

Dessuten er det en masse andre irritasjonsmomenter i dette spillet.

Jeg husker at jeg i dag ga spillet en siste sjanse. Det endte opp med at jeg sa til meg selv, ganske høyt, noe sånt som "Jeg hater dette spillet! Jeg har bare prøvd demoen, men selv da vet jeg at jeg HATER DETTE SPILLET!"... :nei:

Trist er det. Jeg har sett frem til dette spillet. Nå har jeg ingen tro på at fullversjonen av spillet vil være noe mye forbedret. Jeg vil muligens kjøpe spillet om et år, da det ligger i en av billig-kassene på Spaceworld, og det har kommet ut 30 fysiske kilo med patcher for å få fikset det.

Noen spill mister gløden da de blir gamle, fordi grafikken er alt i dem (feks HL2, som vil være drittdårlig og drittkjedelig om noen få år, fordi grafikk er det ENESTE fokus på spillet, ikke en god historie eller et merkverdig bra gameplay), men Starship Troopers har jo så elendig grafikk at det umulig vis kan miste gløden!

Om det HAR mistet gløden etter et år, fordi at grafikken var det beste på spillet, vel, da ser ikke jeg noen mening i å kjøpe det, for da må spillet SANNELIG være dårlig!

Skrevet (endret)

Metallic ga en ganske bra beskrivelse hvorfor spillet var teknisk dårlig. I tillegg var spillfølelsen elendig, ga meg ingenting. Masse bugs (monster) pang pang pang, litt knoting her og der for å gi spillet litt "handling". Dårlig grafikk i forhold til hva man skulle vente av nye spill. Jeg hadde egentlig ganske store forventninger mens jeg drev og lasta ned demoen, men etter jeg daua første gangen gadd jeg rett og slett ikke å bruke mer tid på elendigheta og den gikk rett i søpledunken. Og det var ikke fordi jeg syntes det var for vanskelig. Hadde jeg følt at det var verd strevet hadde det jo bare vært morro at det var litt vanskelig, men etter du har peppra løs på et monster i forholdsvis lang tid med den ertepistolen av en gunner du hadde til disposisjon så var belønninga at det kom enda et kryp du måtte bruke like mye tid på å nedlegge. Det ble rett og slett et irritasjonsmoment i seg selv, og det virker som om nettopp dette er grunnlaget for hele spillet. (Å kverke disse bugsa)

Må legge til at hvis det hadde bare gitt meg den minste fryd over å ha kverka en slik bugs, hvis den f.eks hadde gitt fra seg et skikkelig hjerteskjærende skrik, før den hadde liggi på bakken og fått noen reale krampetrekninger og dette hadde skjedd på en virkelig overbevisende måte i god grafikk. DA kunne jeg gitt det en liten sjans og det ville frydet meg lenge nok til å spille gjennom noen få brett, helt jeg ble lei av å drepe den samma bugsen.

Endret av _ziggy_
Skrevet
Eller en Pre-alpha...eller prepreprepreosv...-alpha..

Jeg håper inderlig det. Jeg tenkte jeg skulle gi spillet EN sjans til når jeg fant ut at jeg enda ikke hadde sletta nedlastingsfila. Denne gangen spillte jeg i ca. 1 minutt før jeg nesten ble uvel over hvor dårlig det faktisk virka, MEN... etter jeg hadde trykka på escape for å trykke meg ut i windows igjen så så jeg en video som faktisk fikk meg til å revurdere om det faktisk kunne være et håp for dette spillet likevel.. hvis spillet faktisk er like bra som denne videoen gir inntrykk av skal jeg likevel gi den en sjans. Men da er det MANGE bugs (ikke monster :D ) som skal fixes.

Skrevet (endret)

Hei

Av 5 starter så hang spillet/pc'n seg 3 ganger,litt slitsomt.Men siden det er en demo skal jeg gi det en sjanse.

Endel bugs (jaja morro...) som må/bør fixes deriblant lyd.

Sitter på en fx55/x850xt pci-e/2x512 corsair ram/audigy 2 zs og syns nesten pc'n slet med detalje nivået skrudd opp på max....30 fps som værst.

Uansett,det er en demo (så der til og med...) så man må kanskje regne med litt "tull og tøys" men håper for guds skyld de har fixet det til den ferdig versjonen blir sluppet.

Så vel for så vidt greit ut ellers,slet litt med våre mange beinte venner selv på easy.

/jan

Endret av NorLord
Skrevet
Utrolig bugga ja. Men når spillet kommer ut vil det være stooooore forandringer. Håper alle skjønner det.

Du sier det du ja. Det er sjelden at jeg har sett en fullversjon av et spill være veldig forandret fra demoen,

Et av tilfellene hvor fullversjonen faktisk ER forandret ganske mye, er BF2, hvor demoen var skikkelig kul og skikkelig gjennomført, mens fullversjonen var det motsatte, det var buggete, buggete og ikke minst -- BUGGETE!

Skrevet
Utrolig bugga ja. Men når spillet kommer ut vil det være stooooore forandringer. Håper alle skjønner det.

Tviler meget,meget my der du :roll:

Skrevet
Jeg også fikk henta de greiene, "Oh, Shit!" da kom alle de forbanna insekta...!! :dontgetit:

Jeg har aldri kommet meg forbi der, siden den (drittstygge) auto-hagla ikke funker i det hele tatt på den gule jævelen.

På de svarte insektene funker den fint, men den gule er av en eller annen grunn helt udødelig når jeg skyter på den med hagla...

Skrevet (endret)
[iC,09/09/2005 : 06:39]
Jeg også fikk henta de greiene, "Oh, Shit!" da kom alle de forbanna insekta...!!   :dontgetit:

Jeg har aldri kommet meg forbi der, siden den (drittstygge) auto-hagla ikke funker i det hele tatt på den gule jævelen.

På de svarte insektene funker den fint, men den gule er av en eller annen grunn helt udødelig når jeg skyter på den med hagla...

jeg greide å drepe den gule. den tålte litt mye men etter den var det å drepe 20-40 bugs. og det var morsomt :!:

bruk den karftige hagla. bruk det der kraftige skuddet 2-3 ganger. da dør den. etter det så reloder du (det kommer du til å trenge). så prøv å få de andre bugs'a til å holde seg samme så mye som mulig, da dreper du alle på 1 skudd

Endret av Luchy
Skrevet
[iC,09/09/2005 : 06:39]
Jeg også fikk henta de greiene, "Oh, Shit!" da kom alle de forbanna insekta...!!   :dontgetit:

jeg greide å drepe den gule. den tålte litt mye men etter den var det å drepe 20-40 bugs. og det var morsomt :!:

bruk den karftige hagla. bruk det der kraftige skuddet 2-3 ganger. da dør den. etter det så reloder du (det kommer du til å trenge). så prøv å få de andre bugs'a til å holde seg samme så mye som mulig, da dreper du alle på 1 skudd

Du skal ikke drepe Tigern med hagla da... bruk Mortia'n :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...