kirjogra Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Har prøvd spillet nu, men spillet krever mye av maskinen fikk lagg. Spillet var ikke noe og rope hurra for.
Dinsdale Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 [iC' date=02/09/2005 : 12:14] noen som husker det første Starship Troopers spillet, som var et type RTS spill, Jeg har aldri spilt det, men jeg vet om det, ja. Jeg får en Error Når jeg prøver og Unzipper et, eller annet med Data2.cab =/ Høres ut som at du har fått en korrupt fil. Det er vel egentlig ikke noe annet å gjøre enn å laste ned demoen på nytt. BTW: Har ikke fått prøvd demoen enda, men nå skal jeg pakke den ut. Er belaget på bugs, for det sa Gamespy også i sniktitten, at det er en god del bugs og at det er helt latterlig maskinkrevende. Egentlig idiotisk å gi ut en demo med dokumentert mye bugs. En demo er jo en presentasjon av spillet for å vise potensialet til spillet, og da er det rart at disse ikke holder høyest mulig kvalitet. Men kanskje demo-konseptet er utvannet, at det handler mer om å få gitt massen noe, samme hva...?..
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Nå har jeg fått spilt det litt. Synes det var fett, men det er noen ting som mangler. For første gang i verdenshistorien er det faktisk min PC som ikke har problemer med spillet i det hele tatt, mens andre PC'er ikke klarer det, selv om de er kraftige (slik er det ellers aldri - Det er alltid motsatt). Spillet hakker ikke et sekund hos meg, og jeg har ingen lydbugs (eller noen andre bugs for den saks skyld). Det jeg reagerer på er hvor elendig detaljgrafikken er. Når man ser i ansiktet på medsoldatene, får man sjokk, og man tror man spiller et spill fra 1998. Grafikken er ellers helt grei nok. Noe annet jeg synes er litt irriterende, er at spillet liksom går så... Hmm, hvordan skal det sies? Sakte? Alt går liksom litt for smooth, feks når jeg styrer musen er den et millisekund etter eller noe sånn.
Luchy Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 skal man dø når man har funnet de 2 tingene som du skal hente?
P-in-P Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 skal man dø når man har funnet de 2 tingene som du skal hente? Jeg overlevde i allefall ikke selv på easy
Luchy Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) skal man dø når man har funnet de 2 tingene som du skal hente? Jeg overlevde i allefall ikke selv på easy nei ikke jeg heller. har du funnet shotgun'en som er der? Endret 2. september 2005 av Luchy
zeox Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 døde ikke en eneste gang jeg.. *skryte skryte* syntes det var ganske artig jeg, men det mangler helt sinnsykt mye på lydsiden for å bli et spill som havner i hylla.
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 skal man dø når man har funnet de 2 tingene som du skal hente? Jeg overlevde i allefall ikke selv på easy Fatte ikke det der jeg heller. Plutselig kommer det liksom tre trilliarder av bugs, alle like lystne på å føle på min nydelige menneskekropp. Alt jeg har er to rifler som er svakere enn slike BB-pistoler man kjøper i syden for 20kr. Utrolig teit at man blir sendt ut alene, da i filmene èn bug klarer å ta nærmere 5-10 folk. Minner veldig mye om AvP-spillene. Aliens-filmen er det på samme vis som ST-filmen at èn alien kan ta mange mennesker. I AvP-spillet går man også helt alene og slåsser mot millioner av Aliens. Får virkelig håpe at hele ST spillet er sånn 1-man-army. Det tror jeg forresten ikke at det blir, for jeg har sett mange filmer og bilder fra forskjellige lokasjoner, og nesten overalt har du med deg en haug med folk.
Luchy Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) jeg spilte nettopp igjen. greide det nesten. hadde det ikke vert for at jeg måtte reloade shotgun... så tydligvis kan man greie det Edit: MeTa][iC - det er en kraftig shotgun like ved den siste boxen. når du går mot den ligger den til venstre bak en metallbit å ei tønne Endret 2. september 2005 av Luchy
Vrengtpolvott Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Syns demoen sugde ræv, stygg grafikk og fæle lyder.
lavizh Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Haha, dette spillet var helt forferdelig!!
Dinsdale Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Steike jeg hadde forventninger, de ble ikke innfridd. Demoen var en dårlig demonstrasjon av det hele. Håper det ferdige produktet er bedre. Bare det å sende ut noe slikt. Noen i teamet må jo ha sagt: Ehhh..haaaallloooo.....??....fikse ting først ja...tror det...
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Jeg er nok ikke en av de imponerte, jeg heller. Grafikken var egentlig tragisk på noen punkter, i tillegg til at spillets maskinkrav var noe likt HL5 (fikk merkelig nok, slik som med FEAR-demoen, FPS-prooblemer andre og tredje gang jeg startet opp demoen, men ikke første gangen). Dessuten er det ulogisk. Ikke bare at èn man skal klare å ta 5-10 bugs uten problemer, men også på den måten at man skal overleve en storm av 2000 bugs som kommer mot deg når du er helt alene med vannpistoler til beskyttelse. Synes det er fryktelig irriterende. De bør fikse veldig mye før de slipper ut det spillet!
Stifi Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg kom meg bare til: Der du skal stikke til det kresja flyet og hente dem tinga. Så Kommer det vildt med dyr. Så dør jeg
Flexi Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg kom meg bare til: Der du skal stikke til det kresja flyet og hente dem tinga. Så Kommer det vildt med dyr. Så dør jeg Har du fått tak i hagla?
Stifi Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg kom meg bare til: Der du skal stikke til det kresja flyet og hente dem tinga. Så Kommer det vildt med dyr. Så dør jeg Har du fått tak i hagla? Hm.. Nei! Hvor får du den?
Flexi Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) eh... du finner den bak en tønne nær kræsjet helt bakert liksom.. er ikke så god til å forklare Endret 2. september 2005 av Flexi
Stifi Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 eh... du finner den bak en tønne på nær kræsjet helt bakert liksom.. er ikke så god til å forklare Takk for hjelpen Btw: Hva hjelper den mot alle dem buga?
Flexi Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) eh... du finner den bak en tønne på nær kræsjet helt bakert liksom.. er ikke så god til å forklare Takk for hjelpen Btw: Hva hjelper den mot alle dem buga? vel.. det er one shot kill hvis du er nærme nok... secondary er burst fire(fyrer av 3-4 skudd elns) hjelper veldig mot krypa EDIT2: her er det en video for de som har problemer med akkurat den delen Demo Tutorial Endret 2. september 2005 av Flexi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå