Gå til innhold

fifa06 demo endelig(?) ute


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

JA!! :D

 

Sette dommer-strenghet på null og gå bananas med Q :yes:

 

Eneste man fikk frispark imot seg for var hvis man sparka ned keeperen. Da fikk man i tillegg rødt kort :whistle:

 

Det var tider det :cry:

 

Edit: Leif

Ahh! good times!

 

spilte alltid sammen med andre folk, alltid når man såg på klikket man på q :p

 

hmm...trur jeg spilte World ettellerannet VM fotballspill 89 på nintendo64 også der var det dommer...

 

Savner dommeren litt i fifa, får god følelse da:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper Fifa kommer tilbake med innefotball en gang i fremtiden (og da mener jeg ikke som i fifa street). Tror det var Road to world cup 98 som hadde dette med, med 3 utespillere (tror jeg det var) på hvert lag, på en ishockey-bane med vegger og slikt. Jeg spilte sammen med 2 kamerater i dette, og det var ekstremt morsomt :)

Lenke til kommentar

Det er dommere på banen i Fifa 06, bare sånn at det er nevnt. De er ikke på i demoen, men de kan slåes på med en demo-expander, som også gjør det mulig å forandre diverse innstillinger utenfor spillet, samt forlenge omgangen, øke vanskelighetsgraden, øke oppløsningen og detaljnivået og i det hele tatt.

Lenke til kommentar

På PS2 kontrolleren er vel knappene bak definert som nettopp knapper, mens på xbox kontrolleren er det analoge spaker. Dermed må jeg kunne konfigurere f.eks "Sprint" til z-axis (eller noe i den dur). Fungerer knirkefritt på PES4 for PC, og bør virke i Fifa når det kommer ut. Nekter å tro at det ikke finnes flere kontrollere på markedet med analoge spaker bak.

Lenke til kommentar
Jeg synes Fifa 2005 er bra, har spilt det MYE på ps2. Det eneste jeg kan klage på er oversikt over sesong og skikkelig integrering av cup i Tippeligaen. Kunne selvsagt være bedre online-integrering også.

Fifa 2006-demoen skuffet meg (pc)

Hva er et typisk resultat i Fifa hvis du spiller en 15 minutters kamp mot en jevn motstander?

Lenke til kommentar
Jeg synes Fifa 2005 er bra, har spilt det MYE på ps2. Det eneste jeg kan klage på er oversikt over sesong og skikkelig integrering av cup i Tippeligaen. Kunne selvsagt være bedre online-integrering også.

Fifa 2006-demoen skuffet meg (pc)

Hva er et typisk resultat i Fifa hvis du spiller en 15 minutters kamp mot en jevn motstander?

20-0? :D

Lenke til kommentar

Drit demo.....funker ikke som den skal....har store problemer me å komme igang med en match pga at når jeg skal velge språk el lag så beveger seg automatisk til venstre hele tia...:\ pluss at når jeg først fikk kava meg igang med en match så hakket det som bare d...

 

noen som har noen idèer om hva jeg kan jøre?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...