Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan fungere tastelåsensammen med lukking av mobilen?

Det kan du lese selv her.

For å hindre at tastene trykkes på uten at det er meningen, velger du Meny, og trykker på * innen 3,5 sekunder for å låse tastaturet; eller lukker dekselet og velger Lås.

 

Du opphever tastelåsen ved å åpne dekselet eller velge Opphev > OK. Hvis dekselet er åpent, velger du Opphev, og trykker på* innen 1,5 sekund. Hvis Sikkerhetstastelås er angitt til På, velger du Opphev, trykker på * og skriver inn sikkerhetskoden.

 

Hvis du vil besvare et anrop når tastelåsen er på, trykker du på ringetasten. Når du avslutter samtalen eller avviser anropet, låses tastaturet automatisk.

 

For Automatisk tastelås og Sikkerhetstastelås, se Telefon.

 

Når tastelåsen er på, kan du fremdeles ringe det offisielle nødnummeret som er programmert i enheten.

Lenke til kommentar
De kommer ca. samtidig. Denne vil ligge på ca 2800-2900 kr ut fra nettbutikker. Ligger kanskje i prislistene, har ikke sjekket det nøyaktig.

5158975[/snapback]

 

Takk!

 

Finner den på prisguide.no, men den ligger desverre ikke i produktdatabasen deres :(

Endret av dilbey
Lenke til kommentar
Æsj, synes for min del dette hørtes tungvint ut. Er bedre dersom en kun trenger å lukke telefonen for at mobilen skal låse seg og motsatt. Forstod det slik i brukermanualen at en må bekrefte åpning/ lukking av tastaturlås når en åpner og lukker mobilen.

5158553[/snapback]

Mobilen har jo taster også på den ytterste delen. Dette er ringetaster og lignende. Du vil da ikke at mobilen skal ringe mens du har den i lomma? Og du vil vel heller ikke at du skal måtte åpne mobilen for å bruke den? Altså er det beste løsning.

 

Evt. sette på automatisk tastelås etter 5 sekunder eller noe slik.

Lenke til kommentar
Mobilen har jo taster også på den ytterste delen. Dette er ringetaster og lignende. Du vil da ikke at mobilen skal ringe mens du har den i lomma? Og du vil vel heller ikke at du skal måtte åpne mobilen for å bruke den? Altså er det beste løsning.

 

Evt. sette på automatisk tastelås etter 5 sekunder eller noe slik.

5159747[/snapback]

Mener jeg leste et sted 6280 ikke hadde automatisk tastelås?

Lenke til kommentar
Mener jeg leste et sted 6280 ikke hadde automatisk tastelås?

 

Nokia 6280 har automatisk tastelås.

 

Automatisk tastelås – hvis du vil at tastaturet på telefonen skal låses automatisk

etter en forhåndsinnstilt tid når telefonen er i ventemodus og ingen

telefonfunksjoner har blitt brukt. Velg På, og angi tiden.

Lenke til kommentar
Noen som vet om 6270 vil komme samtidig som 6280? venter i spenning:)

MPX.no får den inn på lager 16. november: Nokia 6270 Brown Så vil det jo vise seg den 17. november om den virkelig har kommet inn på lager.

5160256[/snapback]

Jeg vedder det meste jeg eier på at den ikke har kommet innen da. Ingen land har fått mobilen. Mobilen er ikke sendt fra Nokia enda.

 

Da er sjansene for at MPX skal ha mobilen om 2 dager relativt liten. Som sagt: Slutt å bry dere om de ubekreftede datoene.

Lenke til kommentar

Da er det feil på Nokia.no sin side.

Jeg gikk der en sammenligner telefoner, der sto det den ikke hadde det.

Da er det kanskje feil det med Tidsbegrensning av profiler også da? Det står den ikke har det. Vel, ingen krise om den ikke har det da, men en vil jo gjerne stole på det en leser..

post-57581-1132092562_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Da er det feil på Nokia.no sin side.

Jeg gikk der en sammenligner telefoner, der sto det den ikke hadde det.

Da er det kanskje feil det med Tidsbegrensning av profiler også da? Det står den ikke har det. Vel, ingen krise om den ikke har det da, men en vil jo gjerne stole på det en leser..

 

Tidsbestemt – for å angi at profilen skal være aktiv frem til et bestemt tidspunkt

opptil 24 timer senere, og angi sluttidspunkt. Når utløpstiden for profilen nås,

aktiveres den forrige profilen som ikke var tidsangitt.

 

Nokia har selv bekreftet at de ikke klarer å holda alle sidene sine 100% oppdatert. Dette gjelder spesielt den sida du har der, de har beklaget dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...