Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Komplett.no: Ikke på lager. Ubekreftet 98 stk 2005-12-16

 

16 desember er veeeeldig lenge til :(

5152500[/snapback]

 

Dette var kjedelig, men jeg er ikke veldig overrasket. Det var dog et par uker senere enn jeg håpet på, men likevel har jeg aldri regnet med å ha mobilen i hende noe særlig lenge før julaften. Ser på den som en julegave, til meg selv :D Så får den komme når den kommer, den er nå bestilt ihvertfall... ...den som venter på noe godt osv. ;)

Lenke til kommentar

Nå må dere slutte å tenke så mye på de ubekreftede datoene. Disse kan endres i begge retninger. Eneste grunn til at dere skal bli skuffet over ubekreftede datoer i desember er at dere har trodd på tidligere ubekreftede datoer. Altså, smør dere med tolmodighet og vent på noe som faktisk sier litt om når mobilen kommer. :)

Lenke til kommentar

6280 - Har den 3G ?

 

Her er utdrag fra Web håndboken:

"EGPRS, HSCSD og CSD

Med telefonen kan du bruke datatjenestene EGPRS (Enhanced GPRS), GPRS (General Packet Radio Service), HSCSD (High Speed Circuit Switched Data) og CSD (Circuit Switched Data, GSM-data)."

 

Web håndboken

 

og her er link til norsk webside om telefonen hvor det heller ikke står noe om 3G/UMTS.

Norsk webside

 

Kan noen please bekrefte / avkrefte :ermm:

Lenke til kommentar
EDGE er basert på GPRS (General Packet Radio Service), som sender "pakker" av data over en radiobølge (på GSM-nettverket). Pakkesvitsjing fungerer som et slags puslespill: Dataene dine deles opp i mange deler, sender over nettverket og settes sammen igjen i den andre enden. GPRS er bare en av mange måter å transportere disse puslespillbitene på.

 

Det var da også en måte å si det på :D

 

[sangmodus]"Et puslespill, et puslespill.. med det kan man gjøre hva man vil..."[sangmodus/]

 

 

 

Definitivt OT: Ka e d eg ser.. e d ikkje ein Siddis?? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...