Gå til innhold

Gode hunter items(ringer og trinkets)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe som ikke er et "huntar wepon!111?" :O

ADVARSEL!

Dette innlegget kan inneholde spor av ironi, sarkasme, dårlig humor, frekke kommentarer, whine, overflødig bruk av smilefjes, dårlig grammatikk, caps, feil/manglende bruk av tegnsetting og en generell overflod av påskudd til å få meg bannet fra forumet.

Consider yourself warned.

Skrevet
Hunters trenger vil litt av alt da?

Siden jeg føler meg senil i dag skal jeg forklare vitsen:

Huntere er "kjent" for å rolle på absolutt alt som dropper i en instance.

Dette er selvfølgelig en sannhet på linje med "det er alltid mer snø i Norge/Noreg enn i alle andre bebodde land", men stay with me.

Trådstarter spør etter bra "hunterloot", deretter faller jeg for fristelsen til å påpeke at absolutt alt som er loot i spillet faktisk er hunterloot.

ADVARSEL!

Dette innlegget kan inneholde spor av ironi, sarkasme, dårlig humor, frekke kommentarer, whine, overflødig bruk av smilefjes, dårlig grammatikk, caps, feil/manglende bruk av tegnsetting og en generell overflod av påskudd til å få meg bannet fra forumet.

Skrevet
Er det noe som ikke er et "huntar wepon!111?" :O

ADVARSEL!

Er vel bare å skaffe alt som er av caster/warrior/roguer ringer, slik som de fleste huntere gjør. En god hunter trenger gjerne trinketer og ringer med manaregen og intellect, samt noe med +damage and healing (for mer damage på stings).

Når det gjelder våpen, sats på å rolle på TREGE 2h våpen, eller trege daggere. Stats er ikke noe å bry seg om, så lenge det er minst 3.8 speed.

Roll gjerne på cloth/leather også, det er stats som teller.

:thumbup:

Skrevet
Er vel bare å skaffe alt som er av caster/warrior/roguer ringer, slik som de fleste huntere gjør. En god hunter trenger gjerne trinketer og ringer med manaregen og intellect, samt noe med +damage and healing (for mer damage på stings).

Når det gjelder våpen, sats på å rolle på TREGE 2h våpen, eller trege daggere. Stats er ikke noe å bry seg om, så lenge det er minst 3.8 speed.

Ikke sant? :!:

Har E-ton blitt satt på "moderated"? :p

Jeg mener at attack power>crit. Men agil er det beste ;)

Skrevet

Ikke sant? :!:

Har E-ton blitt satt på "moderated"? :p

Jeg mener at attack power>crit. Men agil er det beste ;)

Jepp, de fikk så mye whine fra diverse palyadinz at de ble tvunget til å banne meg litt. ;)

ADVARSEL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...