Reached Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Er snart i lvl 60 og jeg lurer på om det er er noen bra trinkets og ringer som er bra for hunters.
.V. Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Er det noe som ikke er et "huntar wepon!111?" :O ADVARSEL! Dette innlegget kan inneholde spor av ironi, sarkasme, dårlig humor, frekke kommentarer, whine, overflødig bruk av smilefjes, dårlig grammatikk, caps, feil/manglende bruk av tegnsetting og en generell overflod av påskudd til å få meg bannet fra forumet. Consider yourself warned.
Sigga Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 (endret) Hunters trenger vel litt av alt da? Edit: Leif Endret 30. august 2005 av Sigga
.V. Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hunters trenger vil litt av alt da? Siden jeg føler meg senil i dag skal jeg forklare vitsen: Huntere er "kjent" for å rolle på absolutt alt som dropper i en instance. Dette er selvfølgelig en sannhet på linje med "det er alltid mer snø i Norge/Noreg enn i alle andre bebodde land", men stay with me. Trådstarter spør etter bra "hunterloot", deretter faller jeg for fristelsen til å påpeke at absolutt alt som er loot i spillet faktisk er hunterloot. ADVARSEL! Dette innlegget kan inneholde spor av ironi, sarkasme, dårlig humor, frekke kommentarer, whine, overflødig bruk av smilefjes, dårlig grammatikk, caps, feil/manglende bruk av tegnsetting og en generell overflod av påskudd til å få meg bannet fra forumet. Consider yourself warned.
likferd Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Er det noe som ikke er et "huntar wepon!111?" :O ADVARSEL! Dette innlegget kan inneholde spor av ironi, sarkasme, dårlig humor, frekke kommentarer, whine, overflødig bruk av smilefjes, dårlig grammatikk, caps, feil/manglende bruk av tegnsetting og en generell overflod av påskudd til å få meg bannet fra forumet. Consider yourself warned. Er vel bare å skaffe alt som er av caster/warrior/roguer ringer, slik som de fleste huntere gjør. En god hunter trenger gjerne trinketer og ringer med manaregen og intellect, samt noe med +damage and healing (for mer damage på stings). Når det gjelder våpen, sats på å rolle på TREGE 2h våpen, eller trege daggere. Stats er ikke noe å bry seg om, så lenge det er minst 3.8 speed. Roll gjerne på cloth/leather også, det er stats som teller.
henrik_s Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 husk altid å lese det som står under "ADVARSEL", da kan det hende du får med deg poenget.
chokke Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Er vel bare å skaffe alt som er av caster/warrior/roguer ringer, slik som de fleste huntere gjør. En god hunter trenger gjerne trinketer og ringer med manaregen og intellect, samt noe med +damage and healing (for mer damage på stings). Når det gjelder våpen, sats på å rolle på TREGE 2h våpen, eller trege daggere. Stats er ikke noe å bry seg om, så lenge det er minst 3.8 speed. Roll gjerne på cloth/leather også, det er stats som teller. Ikke sant? :!: Har E-ton blitt satt på "moderated"? Jeg mener at attack power>crit. Men agil er det beste
.V. Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Er vel bare å skaffe alt som er av caster/warrior/roguer ringer, slik som de fleste huntere gjør. En god hunter trenger gjerne trinketer og ringer med manaregen og intellect, samt noe med +damage and healing (for mer damage på stings). Når det gjelder våpen, sats på å rolle på TREGE 2h våpen, eller trege daggere. Stats er ikke noe å bry seg om, så lenge det er minst 3.8 speed. Roll gjerne på cloth/leather også, det er stats som teller. Ikke sant? :!: Har E-ton blitt satt på "moderated"? Jeg mener at attack power>crit. Men agil er det beste Jepp, de fikk så mye whine fra diverse palyadinz at de ble tvunget til å banne meg litt. ADVARSEL! Dette innlegget kan inneholde spor av ironi, sarkasme, dårlig humor, frekke kommentarer, whine, overflødig bruk av smilefjes, dårlig grammatikk, caps, feil/manglende bruk av tegnsetting og en generell overflod av påskudd til å få meg bannet fra forumet. Consider yourself warned.
likferd Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Beklager at jeg trollet litt, jeg skal prøve å komme med et seriøst svar Trinketer: Blackhand's Breadth Royal Seal of Eldre'Thalas Ringer: Don Julio's Band Quick Strike Ring Painweaver Band
Reached Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 takk Likferd skal prøve å skaffe meg noen
andiss Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Beklager at jeg trollet litt, jeg skal prøve å komme med et seriøst svar Trinketer: Blackhand's Breadth Royal Seal of Eldre'Thalas Ringer: Don Julio's Band Quick Strike Ring Painweaver Band Helt enig med deg der Men du må bli Exalted i AV for å få Don Julio's band . BTW: Er du horde burde det gå ganske lett E-ton er snart l33t poster. Skjekk posts.
Reached Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 nope, alliance ^^ vi suger så sinnsykt i AV at det går ikke ann Men jeg er snart honored ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå