Gå til innhold

Summer Update kommer den 7.09! (Autumn update?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp at jeg hadde 99 innlegg i GW-forumet, så da må jeg nesten fleske til med et siste innlegg :)

 

Jeg spilte GW aktivt (ca 3-6 timer hver dag) i over en måned, men dessverre klarte ikke spillet å holde meg interessert, mest pga lite PvE-muligheter. Det irriterte meg også at man ikke kunne skaffe seg "epic" items, altså våpen og annen utrustning som gjør deg über i spillet. Klart dette er jo pga balansering i PvP, og dette må man respektere, da GW er et soleklart valg for de som liker PvP.

 

Synd var det også at maksimum lvl er 20, og dette kunne man nå på 10 timer hvis man fikk løpehjelp.

 

Og selvfølgelig dette med at man var alene i instansene.. Dette plaget meg gjennom hele spilletiden, da man aldri kunne treffe på noen langt ute i ødemarka og slå av en prat eller få hjelp til å beseire en spesielt vanskelig boss / et monster.

 

Derfor har jeg nå lastet ned og installert en trialversjon av EverQuest II, og dette virker mer etter min smak, da dette er et "skikkelig" MMORPG, istedet for et CCORPG, som GW ofte blir beskrevet som.

 

En ting med GW er jo at man slipper månedlige avgifter, og dette er jo vel og bra, men da betaler jeg heller 100 kroner i måneden for å kunne ta del i en stor og levende spillverden som alltid har noe på lur. En annen ting jeg merket meg med EverQuest II er at gjennomsnittsalderen er merkbart høyere blant spillerne enn i for eksempel Guild Wars, og dette fant jeg veldig artig, da jeg enda ikke har møtt på "drittunger" som flamer og skaper misnøye blant de andre i EQ II.

 

Men lykke til videre dere i GW-forumet, håper dere blir værende her lenger enn det jeg var :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...