Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fire og frost som builds nå.

Men hørte noen rykter om at frostfire var ikke "optimalt" å bruke før man fikk xx- mastery eller noe slikt.

Hva bruker dere?

Fireball og frostbolt ?

Skrevet

Hva er egentlig beste speccet for å levle mage? Blitt noen store forandringer i hva som er best etter cataclysm kom?

Har ikke satt meg helt inn i det enda..

Skrevet

Damn fire er virkelig shite med low critt.(og det har vi jo alle nå etter cata). Jeg reforger hvertfall alt mulig til hit for å nærme meg cappen, har rundt 1.1k nå, cappen ligger på rundt 1447. Enchanter så mye critt så mulig og gemmer hit/crit. Merker at dpsen kommer seg, tar tid.

Skrevet

spellpower er såklart viktig, men det er viktigare at du treffer med alle spellsa først og fremst.

Hjelper ikkje med 15000 spellpower om du kun får miss, for å sette det på spissen. =)

Skrevet

Var i instance ilag med en arcane mage, å jg fire.. Han lå bestandig over meg i dps.. Han lvl83 å jg lvl84.. Han sto jo bare å spamma arcane missiles.. Å jg en masse firespells.. Flamestrike, living bomb, blast wave, fireball å blast å combustion å dragonbreath.. Ka i F gjør jg feil?

Skrevet

Haha, fire overgår Arcane på høy gang med en gang du kan å spille det og får rett gear. Les på linken jeg posta et par innlegg over for å lære mer om fire rotation osv.

Skrevet

Mhm:) er dere enig i denne rotationen; scorch, livin bomb, flame orm, spam fireball og pyroball! Når den er instant. Så living bomb, scorch, blast wave, spam fireball osv....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...