The Stig Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 (endret) Hei dere. Jeg har kommet over ett virkelig merkelig problem her. Etter at jeg innstallerte siste grafikkdriver nektet plutselig SanAndreas og starte?! Jeg klikket på ikonet, så jobber maskinen litt, så intet. Prøvde så å reinnstallere spillet, så patche det og prøve igjen, men samme greia. Dette var riktig nok med en såkalt "pirat-kopi". Men i og med at jeg likte spillet så godt har jeg nå gått til anskaffelse av en ordentlig kopi. Men det verste er at det fremdeles ikke fungerer, med eller uten patch, med eller uten "no-cd crack"! Så hva gjør jeg? Har vel egentlig kommet fram til at jeg bare må vente på ny driver. Syns det er merkelig at en grafikk driver skal skape slike problemer. Tenkte jo først at det var fordi jeg hadde "pirat-kopi", men nå som det heller ikke fungerer med en orginal kopi av spillet skjønner jeg ingen ting. Mvh Stikk Endret 31. august 2005 av Stikk-kont@kten
P-in-P Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Slett options mappa til SA som ligger i Mine Dokumenter Husker ikke hva fila heter (og er ikke hjemme så jeg får sjekket), men den skiller seg ut fra resten av filene i mappa...
ErlendRU Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Prøv Omega driver.. Har vært en del problemer med GTA og Catalyst har jeg hørt, her også..
Smeltelim Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 som P-in-P sier, prøv å slett gta_sa.set fila om ligger i GTA San Andreas User Files katalogen.
The Stig Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Oki, skal prøve.. Med eller uten patch?
P-in-P Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Oki, skal prøve.. Med eller uten patch? Kvitter...
The Stig Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 (endret) Tusen takk for hjelpa alle sammen, særlig "P-in-P" som kom med svaret. Slettet den filen han snakket om, etter å ha innstallert spillet. Virker kjempefint, til og med de gamle savegames var der! Endret 31. august 2005 av Stikk-kont@kten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå