Gå til innhold

Noen forslag til bra eksterne harddisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag til bra eksterne harddisk?

jeg kunne tenkt meg med 300Gb jeg tengte på:http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303455&cks=PLS

noen som har noen ideer? :cool:

hva synes du om den jeg har valgt? er den bra?

taker på forhånd

:w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for det første: Denne er feilpostet. Skal egentlig under lagringsmedier i hardware.no forumet.

så til en løsning: Maxtor diskene har jeg ikke særlig gode erfaringer med. Har en selv på 200 GB og den bråker endel desverre. Seagate diskene skal være stille, men de blir jo desto mer varme igjen da. Western eksterne disker har jeg ikke erfaring med, men de interne diskene bråker iallefall endel, sikkert slik med de eksterne diskene deres også.

Jeg ville gått for en Seagate disk istede. Men disse har ikke 300 GB kapasitet da, men de har 200 og 400 GB.

Lykke til :)

Skrevet

Om du går opp til 16 MB cache så blir det jo dobbelt så kjapp overføring, men det blir jo kostende deretter også da. koster mer enn det smaker for å si det sånn. Dessutten er det bare Maxtor (som jeg vet om) som har 16 MB Cache på diskene enda.

Skrevet
Om du går opp til 16 MB cache så blir det jo dobbelt så kjapp overføring, men det blir jo kostende deretter også da. koster mer enn det smaker for å si det sånn. Dessutten er det bare Maxtor (som jeg vet om) som har 16 MB Cache på diskene enda.

Nåja, jeg trokke du får dobbel overføringshastighet, ihvertfall ikke det jeg har sett. du får ihvertfall noe raskere men dobbelt var kanskje litt mye da? rett meg om jeg tar feil, har du link til test hiv den gjerne med.

Frankie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...