Gå til innhold

Veldig høy MS i store instancer.


Anbefalte innlegg

Hei.

I det siste har jeg fått store problemer med høy ms (8 000-15 000) i store instancer (mc, bwl, onyxia).

Jeg måtte i dag medle meg ut av BWL forsøket fordi casttimen på conjure water var steget til et minutt. :o

Har i lengre tid slitt med det i BWL, men det er bare i det siste jeg har fått skikkelig problemer med det i MC. Ganske festelig å høre på "Bra, han er nede" mens bossen fortsatt er på 60% hos meg. Spesielt når jeg er master looter.

Det var en tråd om dette tidligere, der svaret var å renske opp i interface mappa.

Jeg har kasta ut en masse addons jeg ikke brukte og har oppdater dem jeg bruker (CTraid, mobhealth, statusbar og goodinspect) men det har ikke hjulpet.

Noen som har noen forslag?

 

Takker for svar.

 

- Plomma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare i WoW linja yter dårlig? Eller gjelder det for vanlig surf og andre online spill også?

 

Du har ikke noe dritt som belaster upload/download da? Deler du linja med noen andre?

 

Jeg bruker net-limiter for å se hvor mye trafikk jeg har gående til en hver tid, og hvilke programmer det gjelder.

 

OT: Når du sa høy MS i instancer, tenkte jeg på mortal strike :p 8000-1500dmg på MS liksom.

Lenke til kommentar

Er ikke bare vi som har problemet. Leser på US-forum at det er flere som plutselig opplever lagg i slike instancer. TechSupport sier de ikke kan fikse noe fordi de ikke vet hva årsaken er og at det kun er et mindretall av spillerne som opplever dette.

 

Er jo veldig teit å se på pakningen at det står 512 RAM er nok, så sitter man med 768MB, og det er uspillbart.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...