Gå til innhold

Hvilke filmer har du sett syklig mange ganger?

Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror den filmen jeg har sett flest ganger må være Coyote ugly. Jeg og kusina mi hadde omtrent en konkurranse om å se den flest ganger, så har vel sett den godt over ti ganger. Ellers så har jeg sett Mean girls, Wimbledon, The shrink is in, The day after tomorrow, Bring it on og Beautiful girls en god del ganger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

The day after tomorrow ja. Den er blitt sett en del ganger hos meg den også.

Skrevet

I oppveksten så så jeg vel Terminator 2 et par ganger omtrent hver eneste helg. Tipper jeg har sett den rundt 50-60 ganger.

Utover det så ligger vel 2001 rimelig høyt oppe, sammen med Twister og de gamle Star Wars filmene.

Skrevet

Jeg har ikke sett noen film så veldig mye, Kiss Kiss Bang Bang er nok en av de jeg har sett mest, har nok sett den 6 ganger på ett år. Den jeg har sett aller mest tror jeg kanskje er Lillefot, når jeg var liten så jeg den sikkert hvertfall 10 ganger.

• 3 uker senere...
Skrevet

Den filmen jeg har sett flest ganger tror jeg må være Istid. Har ikke sett den så veldig mange ganger, men tipper på rundt åtte/ni.

Skrevet (endret)

Har sett Black hawk down og Top gun syklig mange ganger etter at jeg fikk et skikkelig surround system i hus :D

Endret av Hyrlen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...