Gå til innhold

Kommer WarCraft 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Men synes det vil komme til å være rart å se Warcraft 4 med en dritfin grafikk, etter å blitt vant med den koselige grafikken til Warcraft 3.

Endret av TomFu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper for all del at de ikke lar grafikken gå i første rekke! WC3 er genialt! men håper det kommer en oppfølger snart, er litt lei.

Skrevet
Men synes det vil komme til å være rart å se Warcraft 4 med en dritfin grafikk, etter å blitt vant med den koselige grafikken til Warcraft 3.

Vi husker vel alle overgangen ifra 2D'n i Warcraft 2 -> 3D'n i Warcraft 3.

Skrevet

Vel, jeg begynte å spille WarCraft da tre'ern kom, så nei. :p

Skrevet

Ja, jeg klarte liksom aldri å venne meg til 3D helt, jeg. Synes det ble så uoversiktelig.

Selvsagt er jo dette bare en smakssak, men likevel likte jeg, og liker forresten enda WarCraft best i 2D. :love:

Skrevet
[iC' date=01/09/2005 : 19:26] Ja, jeg klarte liksom aldri å venne meg til 3D helt, jeg. Synes det ble så uoversiktelig.

Slik oppfattet jeg det òg i førstingen, men etter en tid vennet jeg meg til det, og nå faller det meg nesten helt naturlig. I de få tilfeller enkelte bygninger/anordninger blokker utsyn for andre enheter, er det ikke verre enn å bruke rulleknappen på musen (eller tilsvarende taster på tastaturet) for å bevege synsfeltet oppover eller nedover.

Skrevet

Må også kjøpe wc4 når den tid kommer. Men som sagt er det nok rimelig lenge til. Sc og Wc3 er fremdeles alt for populære til at jeg tror det vil lønne seg særlig for dem å slippe et nytt rts.

Skrevet

WC4 ligger nok minst en 5 år frem i tid. Som andre har sagt så vil WoW utvikles mye fortsatt, så har vi StarCraft Ghost, og et uannonsert som enten er Diablo 3 eller noe nytt. Etter dette kan vi regne med at hvis de lager et nytt RTS spill, så blir det StarCraft 2.

Vi får nå se hvordan spillene utvikler seg, om Blizzard klarer å fortsette med samme kvalitet. Når det gjelder Diablo, så er nesten alle som var involvert i de dratt sin kos, en større andel til Flagshipstudios.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...