Wyldelife Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Jeg og søsteren min diskuterte idag, og vi kom fram til at når WC4 kommer, da må vi ha det Så jeg lurte på om noen vet om det kommer, eller om det har kommet noen info om det ? Takker for svar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Om det kommer så er vel det lenge til? Tok jo _veldig_ lang tid mellom WC2 og WC3. Og nå som WoW har kommet er de kanskje mer opptatt av det (uheldigvis)? Jeg må også ha WC4 hvis/Når det kommer.
Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 (endret) Vi får nå se om det tar så lang tid. Grunnen til at det tok så lang tid mellom WC2 og WC3 var jo fordi de startet sent. De hadde en lang pause. WC2 kom i 1995, men Blizzard startet vel egentlig ikke utviklingen av WC3 før '99 eller 2000. Nå holder jo Blizzard på med WoW, så sjansen er stor for at de vil fortsette lenge med øynene kun på det, men det er langt ifra alle som laget WC3 som holder på med WoW. Det kan forresten også hende at et annet team for i oppdrag å lage WC4. Selv setter jeg ei krone på at det vil være lenge til vi får høre noe nytt om WarCraft (annet enn WoW), men en vet nå aldri. Plutselig dukker det opp en liten artikkel her på Gamer, som sier at WC4 er annonsert, og at de allerede har holdt på med utviklinga i ett eller to år. Endret 28. august 2005 av MeTa][iC
Zeph Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Blizzard er jo utan tvil ein av dei beste produsentane, men det kan framleis gå galt. Kanskje det nærmar seg siste spel i Warcraft serien? Eg håpar ikkje dei kjem til å lage eit 3D-spel som fokuserer meir på grafikk enn gameplay. WC3 er jo knallbra, grafikken er ikkje like strøken som mange andre spel, men eg må innrømme at den er tusen ganger kulare enn f.eks. Generals og BFME.
Galdrafadr Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 vel når de nettop har lagd WoW, og holder på med diablo3(?) + de skal vel gjøre noe med starcraft også? tror nokk WC4 kan ta sin tid jah.
Tonio Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 De kan jo drive på med mer enn et spill om gangen.
Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 vel når de nettop har lagd WoW, og holder på med diablo3(?) + de skal vel gjøre noe med starcraft også? tror nokk WC4 kan ta sin tid jah. Du vet vel at Blizzard ikke er èn mann som gjør alt arbeidet, vel? Det er ikke akkurat de samme folka som står bak hvert spill, vet du.
.tomf Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tror de kommer til å lage en Starcraft 2 før en evt. Warcraft 4.
CurSe Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tror de kommer til å lage en Starcraft 2 før en evt. Warcraft 4. Har ikke de startet på det prosjektet for lenge siden? Mener å huske at det var noe Starcraft2 i slutten på WC3 FT.
Dragon Hunter Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 (endret) Om det kommer så er vel det lenge til? Tok jo _veldig_ lang tid mellom WC2 og WC3. Og nå som WoW har kommet er de kanskje mer opptatt av det (uheldigvis)?Jeg må også ha WC4 hvis/Når det kommer. WoW var planlagt og påbegynt før WC3. EDIT: Håper at Starcraft 2, eller et "World of Starcraft" kommer snart... Endret 29. august 2005 av superseven
Tå. Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Selv tviler jeg litt på at et WC4 vil komme før WoW er et avsluttet kapitel. Et eventuelt WC4 skal jo videreføre Warcraft historien, men jeg antar at Blizzard vil bruke WoW expansions til å føre historien videre i de kommende årene.
royale Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Først blir de vel ferdig med SC:Ghost og så det nye diablo (Diablo3)
Sigga Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Holder de ikke på med Starcraft:Ghost og? Tror egentlig de prioriterer WoW ganske høyt, siden det er meldt om fullt av nye ting og store patcher. (Ny BG blant annet)
Ueland Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Bygger WoW på historia frå WC1\2\3? Det stemmer ja. Så derfor er det litt vanskelig å si hvordan en eventuell WAR4 vil bli.
Zeph Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Bygger den vidare frå WC3:FT? Så det er ein historie i WoW?
royale Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Bygger den vidare frå WC3:FT? Så det er ein historie i WoW? ifølge WoW Guiden min, ja.
royale Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 (endret) År 0: Warcraft: Orcs and Humans År 6: Warcraft II: Tides of darkness År 8: Warcraft II Expansion: Beyond the dark portal År 18: Thralls Tale: Lord of the clans År 20: Warcraft 3: Reign of chaos År 21: Warcraft 3: The Frozen Throne År 25: World of warcraft begins... Tatt fra WoW Guiden. jeg skal scanne tidslinjen i morra med mer info. Endret 29. august 2005 av ctv
Tå. Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 WoW har vel i bunn og grunn ingen historie hvis du sammenligner med de tidligere spillene. Det er jo ikke krig mellom Horde og Alliance! Noen vil sikkert kalle BG for krigføring, men da har de misforstått totalt. WoW har ødelagt hele storyen, WARcraft er ikke hva det en gang var!
Blib Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 WoW har vel i bunn og grunn ingen historie hvis du sammenligner med de tidligere spillene. Det er jo ikke krig mellom Horde og Alliance! Noen vil sikkert kalle BG for krigføring, men da har de misforstått totalt. WoW har ødelagt hele storyen, WARcraft er ikke hva det en gang var! WoW er mellomtiden mellom de store slagene. Noe må jo skje da også? I Warcraft atm er det småkriger, kan du vel kanskje kalle det. Med expansion tipper jeg at storywise så vil WoW få et storsprang fremover, og så vil sikkert WC4 ta over etter der igjen om minimum 1 års tid. Jeg tipper mer, men tiden får vise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå