Jump to content
Sign in to follow this  
KeyStroke

Microplex gir hull i tenna?

Recommended Posts

Guest Slettet-XHLacM

Jeg har også fått det! :ohmy:

Det gjør sånn at jeg føler for og handle mer der. :yes:

Om det er så godt vet jeg hvor jeg skal bestille neste gang! :p Til nå har jeg likt noe lakris-greier fra Netshop. Er så digg at de sender med godteri. =D

HAHAHA :D fikk fox i kassa mi fra microplex også :p tenkte hva i granskauen i detta for no?

trudde det var noen som hadde sitti og gomla fox på lageret og mista oppi jeg :blush::w00t:

Fikk 2 esker med Lakryl da jeg handlet på pcutstyr.no. De inneholdt C-vitaminer så det er bra at de tenker på helsen til kundene :D

Sist eg bestilte en kjøler hos microplex fikk eg en kjøler.

Sist gang eg kjøpte en kvikk-lunsj på Narvesen, fikk eg en........en.....ja riktig; en Kvikk-lunsj.

Hadde de redusert fraktkostnadene sine hadde jeg fint klart meg uten godteri. De er vel en av de dyreste på det området.

Hadde de redusert fraktkostnadene sine hadde jeg fint klart meg uten godteri. De er vel en av de dyreste på det området.

Er enig der, skal man bare ha få ting så er det litt jævelig og betale mere i frakt kostnader en for tingene.

Tror man bør kjøpe en del greier for at frakt kostnadene ikke skal være en stor faktor.

Kanskje hvis dem slutter og sende godteri til kundene så kunne dem senke kostnadene ved frak litt? hehe.

Guest Slettet-XHLacM
Fra micoplex har jeg fått:

- Drops

- Miniradio

Fikk du en miniradio?!

Kanskje du bestillte den og så glemte det.

Det neste blir vel at jeg kan risikere å få en CPU med på kjøpet hvis jeg bestiller noe...