Gå til innhold

lvl 20 Rouge, hvilke talents?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

skjønte den, å jeg likte den:P

det er ROGUE!!!

ikke sminke

selv bruker jeg subtley og assasination ca fordelt likt

Endret av jonasdaman
Skrevet

Du vil få mye mere hjelp på WOW sitt eget Rogue-forum. Det er alltid masse tråder der folk poster talent-builds og hva de plukker for hver level. Du trenger ikke å spørre engang, bare å bla litt i sidene. Ofte er det svære guides som er stickies.

Skrevet
5/5 Apply Make-up

- Applies proper make-up to your face, reducing your threat range by 15 feet.

Har selv en Rogue, og det der er den beste komentaren jeg har sett mot folk som kommer og spør etter hjelp med sin ''Rouge''.. Slike ting spør du om i en sminke foretning :)

Skrevet

Det kommer vel litt an på hvordan man spiller. Er det mace/sword og dagger i off-hand, er det to daggers, bruker man ambush og gouge/backstab mye, eller sinister strike/eviscerate-spamming?

5/5 i malice er uansett selvskrevent. +5% til crit.

Skrevet

sitter selv å lurer på dette.. er litt usikker på hva jeg skal bruke som opening hit.. backstab eller Ambush. noen high lvl rogues som kan komme med råd? vil satse på mest mulig skade..

Skrevet
sitter selv å lurer på dette.. er litt usikker på hva jeg skal bruke som opening hit.. backstab eller Ambush. noen high lvl rogues som kan komme med råd? vil satse på mest mulig skade..

Les på beskrivelsen du, så sier det seg selv.

Skrevet

Hehe, man har ikke en backstab som "opener" en rogue skal være i stealth og fra stealth bruker man somregel Ambush Elller Cheap Shot..

Lett liten regel: Ambush til Cloth-Leather

Cheap Shot til Mail-Plate.

Men ikke følg den helt ut.. ;)

Skrevet

Jeg spiller rogue.. er en lvl 39 human rogue.

Jeg åpner med Ambush (Er Sublety opp til prep og har imp ambush. og har 8 i combat, opp til imp backstab. resten har jeg i assasination)

Jeg kan drepe mages og warlocks på mitt lvl på 2 sekunder. hvis ambush og backstab critter. mulig de overlever. men da trenger de bare en SS eller et skudd med rifla så er de dø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...