Gå til innhold

Mine Første Bilder


Omnious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må jobbe mer med bakgrunnen. På kattebildet blir man forstyrret av en stol med noen greier i bakgrunnen, samt noe brunt som ligger foran kattene. På bilbildet er himmelen overeksponert - jeg vet ikke hvordan highlight-funksjonen til Canon fungerer, men de har sikkert en indikator på hva som er overeksponert i bildet. Ettersom himmelen er så lys i forhold til resten vil du også miste mange detaljer i de mørke områdene.

Lenke til kommentar
Du må jobbe mer med bakgrunnen. På kattebildet blir man forstyrret av en stol med noen greier i bakgrunnen, samt noe brunt som ligger foran kattene. På bilbildet er himmelen overeksponert - jeg vet ikke hvordan highlight-funksjonen til Canon fungerer, men de har sikkert en indikator på hva som er overeksponert i bildet. Ettersom himmelen er så lys i forhold til resten vil du også miste mange detaljer i de mørke områdene.

Glemte å flytte på stolen.. og den skyggen foran katteungene ble visst lagd av blitzen som treffer objektivet mitt trodde jeg hadde nok lys i rommet men, det syntes tydligvis ikke kameraet :hmm:

 

Bil bildet synes jeg var fint men himmelen ble for lys ja :ermm:

 

Pokkers danske og svenske Manual og jeg kan jo ikke lese samisk.. noen som vet hvor jeg kan finne manualen på engelsk? den må vel være nedlastbar på sidene til canon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...