Gå til innhold

Joystick og headsett

Anbefalte innlegg

Skrevet
,28/08/2005 : 15:01] Saitek Cyborg EVO, bedre stikke får du ikke til bf. Logitech funker i 2 mnd så må de byttes. Har vel tatt knekken på 3 logitech cordless freedom 2.4 iløpet av et halvt år med bf:v. Saitec stikka jeg har nå virker mye mer solid en de logitech stikkene jeg har hatt. Plus at du kan justere den slik at den passer perfekt :D

Da er du enten veldig uheldig eller du behandler tinga dine særdeles dårlig. Min lever i beste velgående enda. Som sagt. Har ei gammel (5-6 år?) Logitech-stikke som begynte å "spike". Skrudde den opp, rensa potmeter og god som ny.

Lurer på om de eldre logitechene holdt bedre. Hadde en gammel en, eneste var deadzone som måtte være stor, kasserte den pga den rett og slett var litt... gammel. :p

Logitech_Wingman_Extreme_Digital_Joystick__PC_Game_Controllers_963167_0403-resized200.jpg

wingman.jpg

/\

|

|

Min gamle stikke, etter den var det Extreme 3D PRO, nå Saitek. Lenge leve Saitek. :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
,28/08/2005 : 15:01] Saitek Cyborg EVO, bedre stikke får du ikke til bf. Logitech funker i 2 mnd så må de byttes. Har vel tatt knekken på 3 logitech cordless freedom 2.4 iløpet av et halvt år med bf:v. Saitec stikka jeg har nå virker mye mer solid en de logitech stikkene jeg har hatt. Plus at du kan justere den slik at den passer perfekt :D

Da er du enten veldig uheldig eller du behandler tinga dine særdeles dårlig. Min lever i beste velgående enda. Som sagt. Har ei gammel (5-6 år?) Logitech-stikke som begynte å "spike". Skrudde den opp, rensa potmeter og god som ny.

Knappene begynte å fuske, stikka blei slapp, throttle funka nesten ikke på slutten. Den ble mye brukt, men holdt ikke så lenge.

Skrevet

Har nå fått den men lurer på hvordan jeg stiller den riktig inn til Battlefield 2. Har prøvd en stund nå men lurer på hvordan dere har stilt den inn.

Skrevet
Har nå fått den men lurer på hvordan jeg stiller den riktig inn til Battlefield 2. Har prøvd en stund nå men lurer på hvordan dere har stilt den inn.

Er bare å gå på options -> controls det. Der er det bare å trykke på knappen / aksen du vil bytte og trykke på knappen / dra i aksen du vil bytte den ut med å joysticken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...