Gå til innhold

Hvilken lightscribe brenner?


Anbefalte innlegg

Hei, har lyst på benq 1640, da det virker som en kanon brenner, men i tillegg har jeg lyst på lightscribe! Hva bør jeg velge??

Kommer det noen tøffe brennere som kombinerer benq'ens gode egenskaper kombinert med lightscribe (gjerne en som er raskere enn dagens LS brennere!)??

 

Tips, innspill, råd og vink mottas med stor takk :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at lightscribe lisensen KOSTER, derfor er det vanskelig å kombinere det med annet enn nisjemodeller da prisene på brennere er svært presset i markedet.

 

Lighscribe kommer vel alltid til å være et nisjemarked da platene er dyre og kun i gråtoner. Det er langt billigere å bruke en inkjet printer som kan printe på plater sammen med inkjet printbare plater, da får man farger også :) Derfor vil jeg ikke tro at lightscribe blir en "HIT".

Lenke til kommentar
Problemet er at lightscribe lisensen KOSTER, derfor er det vanskelig å kombinere det med annet enn nisjemodeller da prisene på brennere er svært presset i markedet.

 

Lighscribe kommer vel alltid til å være et nisjemarked da platene er dyre og kun i gråtoner. Det er langt billigere å bruke en inkjet printer som kan printe på plater sammen med inkjet printbare plater, da får man farger også :) Derfor vil jeg ikke tro at lightscribe blir en "HIT".

Okay...mulig jeg kjøper benq 1640'n da + en ny printer.

Har du noen gode forslag på inkjet printer da ?

Er det forresten stor forskjell på kvalitet og pris på disse platene??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...