maradona 11 Report post Posted August 25, 2005 Hva skjedde med The Ricky Lake show? De har slutta å sende det på tv3 og ztv, og jeg finner ikke noen offisiell hjemmeside! Hva skjedde? Quote Share this post Link to post
Staalkontroll 173 Report post Posted August 25, 2005 Gud grep inn Dø? Quote Share this post Link to post
InsertNumLock 3011 Report post Posted August 25, 2005 (edited) Hun er ikke død. Hun fant bare ut at det var nok med showet. Og så heter hun Ricki Lake, ikke Ricky Du hadde sikkert funnet mer hadde du søkt på det. Og her er hjemmesida hennes. Står litt om den siste sesongen : -Ricki Lake Show Edited August 25, 2005 by zuco~ Quote Share this post Link to post
maradona 11 Report post Posted August 25, 2005 Det var slutt ja... Jaja.. Quote Share this post Link to post
Dorian Gray 1638 Report post Posted August 25, 2005 Go Ricki, Go Ricki, Go Ricki! Så på det hver dag etter skolen. Jerry Springer var bedre, men de gikk ikke samtidig, så jeg fikk begge med meg. *savne* Kommer det på DVD? Quote Share this post Link to post
Neptun_ 21 Report post Posted August 25, 2005 Go Ricki, Go Ricki, Go Ricki!Så på det hver dag etter skolen. Jeg også. Alle slumfolka som grein når de fant ut at halve familen var utro med bestemødre og onkler, etc. Tragiske greier.^^ Quote Share this post Link to post
dan1el 11 Report post Posted August 25, 2005 ...også den jævla ringeklokka. Quote Share this post Link to post
Anonym234 288 Report post Posted August 25, 2005 Ah, saver det jeg også. Hadde helt glemt det av. Og Jerry Springer! Quote Share this post Link to post
Cuneax 227 Report post Posted August 26, 2005 Men nå har Dr. Phil tatt over staffetpinnen. Usj, så mange ølflasker å rydde opp i. Quote Share this post Link to post
diversity 3 Report post Posted August 26, 2005 Men nå har Dr. Phil tatt over staffetpinnen. Usj, så mange ølflasker å rydde opp i. Ricki banker Dr. Phil anytime! :!: Quote Share this post Link to post
LarsP 1359 Report post Posted August 26, 2005 Det sendes jo nå. S vensk TV3 surrer i bakgrunnen og en transseksuell synger Madonnas "Like a virgin". Quote Share this post Link to post
Vice 7356 Report post Posted August 26, 2005 Det må da finnes masse lignende dritt(på TV3) å ta av for de som ønsker å stikke nesa si dypt inn i dette? Dr.Phil er jo allerede nevnt og "The Oprah Show" sendes vel nå? Quote Share this post Link to post
krizkriz 652 Report post Posted August 26, 2005 Oprah er mye bedre! Dr. Phil ser ut som en sånn buktalerdukke Når man først begynner å se på ett av programmene, blir man hekta og klarer ikke å slå av! Selv om man egentlig ikke vil se på... Quote Share this post Link to post
diversity 3 Report post Posted August 26, 2005 Oprah er mye bedre! Dr. Phil ser ut som en sånn buktalerdukke haha.., Gjør faktisk det :!: Quote Share this post Link to post
pogcj 0 Report post Posted August 26, 2005 Ricki Lake er sikkert hjem og passer på ungene sine Quote Share this post Link to post
Wooho 0 Report post Posted August 26, 2005 Er ihvetrfall ikke et programm jeg lar 45 min av mitt liv oppta. Quote Share this post Link to post