Gå til innhold

asus a6v, erfaringer?


hanekam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal bestille samme til helgen :thumbup: jeg har hittil ikke klart å komme over noen erfaringer med denne, men har klart å få med meg såpass:

-Visstnok lite støy

-Bra specs

medfølgende mus og bæreveske

 

i det hele tatt er jo asus kjent for å levere bærbare av god kvalitet, så jeg tror ikke vi blir misfornøyde ;)

Lenke til kommentar

Akkurat det med skjerm har jeg gitt opp å finne en modell som passer til :p

 

Optimalt skulle jeg gjerne hatt en WSXGA(+) skjerm, men det er nærmest umulig å oppdrive på maskiner rundt 10-11.999 :p Og hvis de er det, så er det ett eller annet annet som mangler (f.eks dårlig skjermkort eller skralt chassis)

Lenke til kommentar
Jeg skal bestille samme til helgen :thumbup: jeg har hittil ikke klart å komme over noen erfaringer med denne, men har klart å få med meg såpass:

-Visstnok lite støy

-Bra specs

medfølgende mus og bæreveske

 

i det hele tatt er jo asus kjent for å levere bærbare av god kvalitet, så jeg tror ikke vi blir misfornøyde ;)

det er topp,

Lenke til kommentar

Bestilte den i dag. Lest litt om skjermkortet , og det skal visst være ganske så bra:) og rammen på den er jo perfekt. Hadde egentlig tenk på en tundra 1557P pro, Men dem manglet så masse av innholdet i den. eller dem hadde ikke noen tundra "inne" mente de:P (på psdata). Så jeg bestilte nå :ASUS A6V!!! Virker nice:) :thumbup:

Lenke til kommentar

Gjorde litt research og fant ut at prosessoren i A6V er en Penium M 740 prosessor, det vil si at det er en "sonoma" prosessor (som er den nye typen hvis jeg ikke tar feil).

 

Uansett så har ddr2 brikkene ganske mye kraft, og smeller du inn 512 eller 1024 til, tror jeg det skal holde til formålet. Prosessoren kunne kanskje vært litt kraftigere though...

 

etter enda mer research fant jeg ut forskjellen på sonoma på dothan i Simen1 sitt inlegg i denne tråden. Om sonoma er noe bedre veit jeg ikke, men hey, alt som er nytt er bra? :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Jeg skal uansett bestille denne til helgen når jeg får lønning :) Håper komplett er rask med leveringen siden de har den på lager :thumbup:

 

Har tittet på utallige lappiser, men denne tilfredstiller absolutt alle mine behov. Bra batteritid (ifølge specs), lavt støynivå (etter hva jeg har lest) god kvalitet på chassis og ikke minst bra hardware til prisen. (Også kjekt at den har 1x512 istedenfor 2x256 som gjør det litt billigere å oppgradere ramen).

Lenke til kommentar

400 kr :p Kjøper heller fra komplett som jeg veit at er en 100% seriøs butikk.

 

edit: nettop lagt inn ordre :thumbup: noen som har peil på ca. hvor lang tid komplett bruker på å sende ut ting? Bestillte på postoppkrav, og til post i butikk (ikke på døra)

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Gratulere så masse med ny pc.

 

Har du testa med 3dmark05 også? Jeg har ein Acer travelmate 8101 med x700 128mb og jeg får mye dårligare score enn deg, så lurte litt på hvilke skjermdrivere du bruker.

 

Høres ut som ein heilt genial pc du har fått deg, med tanke på ytelse og støy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...