Gå til innhold

asus a6v, erfaringer?


hanekam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Articom som ble ranka som den beste webshop i 2.kvartal har en bedre pris enn de nevnte priser her. 10 707,-

 

http://www.articom.no/vis_vare.asp?Varenr=...=PC%20B%E6rbare

 

vurderer en slik selv nå, men venter på litt mer erfaringer først :yes:

:yes:

PSData.no har jo pcn til ca 10900 :thumbup: Men takk for den linken, var jo på nippet til å bestille fra komplett.. er jo 600,- spart

 

Men virker som en god pc.. Gleder meg til jeg skal få bestilt.

Lenke til kommentar
har kjørt 3dmark 05 på den i maks oppløsning, men glemte å ta bilde, der fikk jeg ikke mer enn en 1200 poeng el no. men 3dmark o3, imponerte meg.. det er en knall pc, kan anbefale den sterkt.

fikk samme så deg i 3dmark05, så da ligger vi jo ganske likt ann. Men hardware.no fikk jo 2200 poeng i 3dmark05.

Lenke til kommentar
fikk samme så deg i 3dmark05, så da ligger vi jo ganske likt ann. Men hardware.no fikk jo 2200 poeng i 3dmark05.

Det var på en annen pc, ikke asus a6v. Det var acer travelmate 8101 wlmi tror jeg. Omtrent samme specs, men 64 MB mer på grafikkortet. Skjønner ikke hva som gjør at det skiller SÅ mye (1000 poeng), den aceren har t.o.m lavere cpu hastighet!

Lenke til kommentar

Har hatt asus a6v i to dager nuh. Bare prøvd 4 spill.

 

Quake3 : Gikk glatt

Gta vice city Gikk glatt det også

Cs : Gikk glatt med overaskende 400fps

WoW : Sånn ca 40fps rundt omkring, med passe bra grafikk/detaljer, Og ellers 70-80 når man er plasser der det ikke krever så omfattende med maskin:)

 

Eneste som irriterer meg med denne pcen er at disken er fat32 for øyeblikket. Formaterte den og la inn egen versjon av XP pro (sp1)

men da ville ikke lyden fungere, så jeg tok recovery fra recovery disken på den, så funka alt. prøver Norsk xp neste gang. Se om den ikke er så bøg:/

 

Ellers så var denne pcen som juleaften:D

Lenke til kommentar
Eneste som irriterer meg med denne pcen er at disken er fat32 for øyeblikket. Formaterte den og la inn egen versjon av XP pro (sp1)

men da ville ikke lyden fungere, så jeg tok recovery fra recovery disken på den, så funka alt. prøver Norsk xp neste gang. Se om den ikke er så bøg:/

Sikker på at du ikke bare måtte finne frem driverne til lydkortet fra en av cdene som fulgte med?

 

Hver gang jeg har formatert min stasjonære, må jeg legge inn lyddriverne (har asus hovedkort) til chipset lydkortet fra en cd som fulgte med. Finner dem også på internett.

Lenke til kommentar

Har fått min asus nå. må bare si den funker bra! :D

 

Eneste jeg kan si sålangt:

-STILLE (bare dvdrom som bråker en del)

-hd "knirker litt"

-skjermen er ok

-tastaturet er digg, men uvant :p

 

Kommer tilbake og lager en omfattende review av den i morra eller fredag etter litt mer grundig testing.

Lenke til kommentar
fikk samme så deg i 3dmark05, så da ligger vi jo ganske likt ann. Men hardware.no fikk jo 2200 poeng i 3dmark05.

Det var på en annen pc, ikke asus a6v. Det var acer travelmate 8101 wlmi tror jeg. Omtrent samme specs, men 64 MB mer på grafikkortet. Skjønner ikke hva som gjør at det skiller SÅ mye (1000 poeng), den aceren har t.o.m lavere cpu hastighet!

Vett, og det er akkurat den pc`en jeg har. Acer travelmate 8101. Syntes derfor der var rart at jeg fikk så lite, og og skille mellom 64 og 128 er vell ikke så stort?

 

Men men, får vel bare teste någe andre drivere og se. Ser at alle som har bestilt asus a6v er strålende fornøyd :) Det er bra.

Lenke til kommentar
Eneste som irriterer meg med denne pcen er at disken er fat32 for øyeblikket. Formaterte den og la inn egen versjon av XP pro (sp1)

men da ville ikke lyden fungere, så jeg tok recovery fra recovery disken på den, så funka alt. prøver Norsk xp neste gang. Se om den ikke er så bøg:/

Sikker på at du ikke bare måtte finne frem driverne til lydkortet fra en av cdene som fulgte med?

 

Hver gang jeg har formatert min stasjonære, må jeg legge inn lyddriverne (har asus hovedkort) til chipset lydkortet fra en cd som fulgte med. Finner dem også på internett.

jaja.. :D Jeg installerte driveren som fulgte med på cden, Men den virket ikke, så jeg lastet ned en driver og den virket heller ikke.:p

Lenke til kommentar

Jeg trodde at museknappene på touchpaden skulle være tilnærme lydløse, men jeg hører et tydelig "klikk" "klikk" når jeg bruker dem. Det er sjenerende på en forelesning/lesesal. Er det slik på deres også? Jeg har i tillegg en død pixel. Er det ikke slik at Asus har pixel-garanti på disse?

 

Ellers er jeg strålende fornøyd. Maskinen er rett og slett smart :)

 

Veldig fornøyd medøvrig støy fra pc'en - jeg hører jo knapt en drit! hehe

 

Det er digg med bluetooth! Synkronisering med mobiltelefonen gikk som en drøm!

Lenke til kommentar

jeg vil tippe at du ikke får ny pc med bare 1 pixel feil. på min forrige pc var også knappene på touchpaden høye, tror det er litt vanlig

 

men ang. den døde pixelen, så er det en annen tråd her hvor det foreslås og "masere" den, kanskje den våkner til liv, dette skal visst ha funket for noen. så var det også en link til http://digiworks.no/nyheter/dodepixlerpadinpsp_/ som du kanskje kan se på, jeg orker ikke :blush:

Endret av olahli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...