Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

et dumt brukernavn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag fikk jeg brukernavn og passord på skolen

så jeg kunne logge på datamaskinene :)

men tilfeldig vis så heter jeg Morten Holsmo.

det er vanlig å sette etternavn først

men der på skolen tar de de to første bokstavene i etternavnet å plaserer dem først å så tar de to første bokstaver fra fornavnet å plaserer dem sist :mad:

noen som kan gjette hva brukernavnet ble?

:realmad:

Endret av MongoMan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:lol: er dette noe å henge seg opp i egentlig :dontgetit:

Hvis du blir så fornermet av ditt eget navn kan du sikkert høre med IT ansvarlig på skolen og si at du vil bytte! Gjort på 1-2-3...

Skrevet (endret)

Hva er så ille med at noen ler av brukernavnet ditt da? Sikkert ikke mange som har et sånt brukernavn :p

Du burde forresten stelt istand en noe mer beskrivende emnetittel før tråden stenges :)

Endret av <ingve>
Skrevet
jeg er 110% hetrofil :w00t:

du er seriøst flink om du er 100% hetrofil, og vertfall hvis du er 110% :thumbup: .

ta en test på nettet, (søk på forumet) den heter GAYtest, eg er selv 25% homse, og 745% hetro (det er 100% normalt)

Skrevet
jeg er 110% hetrofil :w00t:

du er seriøst flink om du er 100% hetrofil, og vertfall hvis du er 110% :thumbup: .

ta en test på nettet, (søk på forumet) den heter GAYtest, eg er selv 25% homse, og 745% hetro (det er 100% normalt)

du er flinkest

du er jo 745%hetro

Skrevet

Å der fikk jeg meg en god latter! :dribble:

Bare gå til IT administratoren på skola så kan du sikkert få skifta det til MoHo eller no slikt! :D

Skrevet

De fleste steder som skoler, universitet osv som har slike "automatiske rutiner" for å lage brukernavn, lar deg endre det om det ender opp med å bli "ubehagelige brukernavn". Tror nok dette kan være et tilfelle.

Skrevet

spark ned døra til Admin og si at du vil "FÅ SKIFTA DET JÆVLA HOMO BRUKERNAVNET!"

jeg garanterer at han hører på deg :p

neida, snakk med admin, så endrer han det for deg på 2 sec.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...