Gå til innhold

De feteste MP3-telefonene

Anbefalte innlegg

Skrevet
Telefonen bruker minnekort av typen RS-MMC. Disse er relativt små, og finnes ikke i størrelser over 512 MB.

6680 bruger ikke almindelige RS-MMC-kort, men dobbeltspændingskort (dual voltage card) - RS-DV-MMC.

RS-MMC-kort kan sagtens fås i størrelser over 512 mb.

I øvrigt er jeg helt enig i Areheis kritik af testen.

En fin test - men med nogle underlige vurderinger her og der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Telefonen bruker minnekort av typen RS-MMC. Disse er relativt små, og finnes ikke i størrelser over 512 MB.

6680 bruger ikke almindelige RS-MMC-kort, men dobbeltspændingskort (dual voltage card) - RS-DV-MMC.

Hvor har du tatt den quoten fra??? Jeg har ikke sagt det?

Skrevet

Hvor har du tatt den quoten fra??? Jeg har ikke sagt det?

Nej, den har jeg taget fra selve testen.

Skrevet

6680: Synes mp3-spilleren og lyden er meget bra. Det kommer nok ikke opp mot SE, men likevel klart godkjent.

M75: Volumkontrollen er inndelt i altfor få trinn. Det blir dermed vanskelig å finne passe volum. Dette er svakt!

• 1 måned senere...
Skrevet

Vet dette er gammel topic.. Men reagerte litt på det som stod i testen av 6680.

Telefonen er heller ikke spesielt brukervennlig når det kommer til bruken som mp3-spiller.

Hvorfor ikke? Man kan velge play/pause, stopp, neste/forige, spol frem/spol bakover med navigasjonstasten.

I likhet med mange andre telefoner i testen, mangler 6680 egne knapper for å starte musikkspilleren og skifte mellom sanger.

Man kan jo programmere egne hurtigtaster.

Den mangler også volumknapp, så om man skal justere volumet må man skru av tastelåsen og gå inn i menyene.

Bruker man active background kan man justere volumet på "skrivebordet"

Dessuten nevner amobil i testen at W800i kan frakobles. Det kan også 6680.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...