Gå til innhold

Har Fate kommet ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei jeg tror ikke det har kommet, ettersom jeg aldri engang har hørt om spillet (er hardcore gamer, så jeg burde vite det om det skulle ha kommet i den siste tiden).

Hvilket spill er det da? *søke*

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC,24/08/2005 : 15:47]ettersom jeg aldri engang har hørt om spillet (er hardcore gamer, så jeg burde vite det om det skulle ha kommet i den siste tiden).

Uhm... Hardcore gamer og ikke hørt om fate? I så fall bør du seriøst revurdere å kalle deg hardcore gamer. Du har vel ikke hørt om Mount&Blade eller Gunroar heller da? :p

Men ja - til den originale trådstarteren, Fate er ute, og du kan kjøpe det (kun?) over nettet. Sjekk ut fatethegame.com.

Skrevet

Cetram: Jeg har faktisk ikke hørt om de to andre spillene du nevnte der heller.

Men Fate må ha fått utrolig lite publisitet, både på Gamer og mange andre nettsteder, med mindre det er gammelt, for jeg kan ikke huske å lese noe om det i den siste tiden. :hmm:

Skrevet

:)

Fate har faktisk fått ganske mye omtale som et av de beste Independent spillene som har kommet ut i det siste. Er, i likhet med Diablo, en variant av Moria/Nethack. Ganske genialt faktisk.

Og vil for øvrig på det aller sterkeste anbefale deg å ta en titt på alle de tre titlene der..

Skrevet (endret)
[iC,24/08/2005 : 15:47]ettersom jeg aldri engang har hørt om spillet (er hardcore gamer, så jeg burde vite det om det skulle ha kommet i den siste tiden).

Uhm... Hardcore gamer og ikke hørt om fate? I så fall bør du seriøst revurdere å kalle deg hardcore gamer. Du har vel ikke hørt om Mount&Blade eller Gunroar heller da? :p

Men ja - til den originale trådstarteren, Fate er ute, og du kan kjøpe det (kun?) over nettet. Sjekk ut fatethegame.com.

Har spilt dataspill i over 11-12 år nå og ikke hørt om noe som heter FATE, anser meg som ganske erfaren innen området.

Edit:

Spesielt innen rollespill.

Edit 2:

http://www.tothegame.com/search.asp?title=fate&x=0&y=0

Fate er lagt ned, kanselert.

Endret av Snabben
Skrevet (endret)

Ok. Er snakk om to forskjellige spill her nå; det spillet som Snabben snakker om har vel egentlig aldri vært i noen stand til å slippes ut.

Det jeg snakker om, er indiespillet Fate er såvisst ikke kansellert og kan kjøpes. (Se mer på http://www.fatethegame.com/ )

Og holder fremdeles fast ved at man ikke kan kalle seg spesielt hardcore eller veldig erfaren om man ikke har hørt om fate. Vil i beste fall påstå at dere kanskje ikke er fullt oppdatert på hva som skjer ;)

Endret av cetram
Skrevet

Høres ut som et Hack'and'Slash spill for meg, og da er det mer eller mindre automatisk utelukket :)

Veldig mange erfarne gamers som ikke har hørt on Deus Ex (noe som er ganske skremmende men :)) f.eks., man kan ikke følge med på alt, leser tothegame.com hver dag, aldri hørt et ord om Fate, ikke her på gamer heller.

Skrevet (endret)

Jeg ER en erfaren gamer, da jeg har spilt spill så lenge jeg kan huske (før PC var det C64).

Og jeg ER en hardcore gamer, da jeg spiller omtrent hver dag, deltar på utrolig mange dataparties, sitter på Gamer dagen lang og generelt gjør ting som gamere gjør.

Hva mener du egentlig? Siden man ikke har hørt om et spill som heter "Fate", så er man ikke hardcore gamer? Altså, om det finnes ETT spill som en fyr ikke har hørt om, så er han automatisk ikke hardcore gamer?

Det synes jeg høres litt.... fjernt ut.

Jeg vil nå si at mine "regler" for hvorvidt man kan kalle seg en gamer eller ei er litt mer logiske; hvor lenge man har holdt på med gaming, og hvor lang tid av livet sitt man vier til gaming og gaming-relaterte aktiviteter.

Dessuten må jeg også nevne at jeg også spiller massevis av RPG- og Hack&Slash spill.

Blant annet har jeg spilt:

-Dungeon Siege: Legends Of Aranna (2'er skal skaffes)

-Baldur's Gate

-Divine Divinity

-Beyond Divinity

-Star Wars KOTOR 1&2

-Vampire - Bloodlines

-Gothic 1&2

-TES III: Morrowind

-Pirates of the Caribbean (på en måte et RPG)

-Diablo 1&2 (+begge expansions)

-Sacred (+ Underworld, utvidelsen)

-NeverWinter Nights

Det er sikkert noen jeg har glemt nå også.

EDIT: Men jeg får se litt mer på dette Fate, da. Jeg søkte nå på Gamer, og jeg tror ikke jeg fant en eneste liten artikkel eller produktside til Fate, så SÅ mye publisitet har det neppe fått. :hmm:

EDIT2: Glemte NWN. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Dette er ikkje ein tråd om kva som skal til for å kalle seg "hardcore" gamer. Vidare diskusjon rundt det emnet kan dykk ta i ein annan tråd, evt. over PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...