Gå til innhold

hva heter dette kabinettet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ikke uttale meg for sikkert, men tror heller det er en fake prototyp som Zalman har designet for å kunne vise frem vannkjølingen sin, og måten denne funker, med slanger ut bak (derfor gjennomsiktig bak).

 

Det eneste sikre er jo å sende mail til Zalman og spørre, men jeg tviler på at dette er et nøyaktig kabinett som er i produksjon. Inspirasjonen er sikkert hentet fra Lian Li, men som sagt tviler jeg på at det er en reell modell.

Lenke til kommentar
Heisann. Har ikke sett det kabinettet i noen Norske nett butikker. Men Dette er et knall bra kabinett. God plass også til vannkjøling. Kommer i sor og aluminium.

men det var ikke et slikt kabinet som trådstarter skullef frem til.

 

Velkomen til forumet, hygelig med nye folk.

Hvist det er noe du vil forandre på i dine innlegg så kan du bruke edit knappen

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
det er jo ganske vanskelig å modifisere et kabinett sånn at det blir plexi i bunn å i bakant:P

det ganske likt lian li ja. :yes:

Neida, ingen ting er vanskelig lenger. Tar du deg godt nok med tid, så klarer man å modifisere det slik man akkurat vil ha det. Om man har det rette utstyret, det er jo en selvfølge. Ikke det at jeg har noen erfarning, men har sett en del andre folk rundt om kring på nettet, som har moddet kassene sine helt vilt bra. Som feks Snekkern, som laget sitt kabinett fra bunn av! :)

Lenke til kommentar
Heisann. Har ikke sett det kabinettet i noen Norske nett butikker. Men Dette er et knall bra kabinett. God plass også til vannkjøling. Kommer i sor og aluminium.

men det var ikke et slikt kabinet som trådstarter skullef frem til.

 

Velkomen til forumet, hygelig med nye folk.

Hvist det er noe du vil forandre på i dine innlegg så kan du bruke edit knappen

Trådstarter ba også om forslag til andre kabinetter i prisklassen 1000 - 2000 :whistle:

Vil også takke for velkomsten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...