Gå til innhold

Ram og BF2


Anbefalte innlegg

Kjører BF2 glatt på high (1024*764) med 1GB RAM, 6600GT, 3500+. Riktignok bare i singleplayer, men dog.

tror jeg lite på! :D

 

det er bullshitt rett å slett!

med et 6600GT :p

HAHAHA, har akkurat samme oppsett bare at jeg har 3.0 GHz og jeg har rundt 40 - 50 fps, og det attpåtil på 64 baner over internett :w00t:

Endret av ^FeKtus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjører BF2 glatt på high (1024*764) med 1GB RAM, 6600GT, 3500+. Riktignok bare i singleplayer, men dog.

tror jeg lite på! :D

 

det er bullshitt rett å slett!

med et 6600GT :p

HAHAHA, har akkurat samme oppsett bare at jeg har 3.0 GHz og jeg har rundt 40 - 50 fps, og det attpåtil på 64 baner over internett :w00t:

4993161[/snapback]

 

Ja og jeg tror på julenissen samt at jeg har en 486SX 25Mhz med 4MB ram og 1MB skjermkort som også kjører BF2 flytende (i en fiskebolle)! :tease:

 

Fra spøk til revolver, jeg har ca samme system som skrytepaven over her bare 3.2Ghz og spiller på 1024x768 uten AA eller AF med alt på medium og det går flytende...

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sitter på etsystem av denne art:

AMD XP 3000 (scoket A) = Ysj

MSI KT2 ULTRA tror jeg (udugelig gamme) = mong

GF 6600GT = Tja

1Gb Kingston RAM | helt greit

120Gb Hdd WD som BF2 er installert på | vel ?

1024*768 = helt greit

jeg har alt på mid, å eneste form for lagg jeg har er når jeg akkuratt har kommet meg inn på et map, da lagger det VIILLDDT i 1 min. + at det tar 2 min å loade mapet da. :)

ellers flyter spillet ganske bra skal sjekke hva jeg har i fps i morra :)

Lenke til kommentar

Ad-Aware fungerer flott det.

Har ikke prøvd MS antispyware, men det kan hende det er fordi forskjellige programmer har ulik definisjon av spionprogram.

Tracking cookies, f.eks.

 

Har den samme hardwaren som deg, ca., og her går det i 1024x768 Medium, 4xAA, 90% distance, uten problemer.

Har ikke testet noe særlig, men Fps var neppe høyere enn 20 med High...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har 3200+, 1gig pc2700(analram!) og POV 7800 gt. Jeg kan ikke kjøre på high med instillinger over 1024*768. Jeg har det nå på medium, men hadde forventet bedre resultat med skjermkortet. Jeg får plutselige drops, aller helst i begynnelsen.

 

Over til noe annet. Når jeg har 2*AA får jeg betydelig mindre fps(drops) enn ikke aa(på 1024*768). Sliter aa-instillingene så mye på ramen? Skulle tro det slet mest på skjermkortet...

 

Kanskje litt OT: Hvordan har det seg at jeg får dårlige fps med alt på medium på 1024*768 når jeg nærmer meg spesielle områder på f.eks. på Mashtur City og andre maps. Har nyeste driver. Jeg mener, 7800 gt skulle holde i massevis til bf2, ihvertfall på medium og lav oppløsning?

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar

Jeg har Denne fra før av og vurdere å kjøpe en til da det hakker litt, på begynnelsen.

 

Men burde jeg kjøpe Denne

 

Blir det overkill, eller går det greit ?

 

 

Jeg har X800XT Platinum Edition Ati Radeon grafikkort

AMD Athlon 64 prosessor 3400+

2.41 GHz

 

Hva burde jeg kjøpe ?

 

 

Nå skal det nevnes at jeg kun spiller demoen som ble gitt ut i Juni enda , så kan være at det er litt hakkete pga den, vet ikke. Men jeg har den raskeste linja til Telenor. Ekstra et eller annet. Og grafikkortet er det hvertfall ikke noe å si på.

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

Jeg klarer faktisk 1024*768 i medium med maskinen min, hehe. Faktisk uten lagg.

 

Asus A8N-E

AMD 64 3500+

1024mb twinmos 3200

X300se 128 mb pci-ex.( haha, veldig sugent kort)

 

BTW: Skal kjøpe nytt skjermkort.

 

OT:Hvilket av disse burde jeg velge? Tenkte på pris\ytelse eller er det andre kort til max 1600 som er bedre? Har litt trangt budskjett.

 

PowerColor Radeon X800GT 256MB GDDR3, PCI-Express, Dual-DVI-I, Tv-Out, Retail kr. 1349

 

PowerColor Radeon X800GTO 256MB DDR1, PCI-Express, DVI-I, Tv-Out, Retail kr 1395

 

eller

 

Sapphire Radeon X800GTO 256MB GDDR3, PCI-Express, Tv-Out, DVI-I, Lite-Retail kr.1490

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...