Gå til innhold

Ram og BF2


Anbefalte innlegg

Jeg for lagg-spikes inne mellom med:

 

3200+ 939 @ 2400

1024 Corsair 2-2-2-5

WD Raptor 36

7800GT @ GTX

 

Vet ikke helt hvorfor det skjer. Raptoren starter å grave noe veldig inne mellom. Trur det er noe rart med Raptoren da den bare ligger på 22 grader i load. Kjører 1280x1024, med en gang det starter å lagge så lager raptoren "grave" lyd. Den er splitter ny. :/

Endret av .dat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OT:Hvilket av disse burde jeg velge? Tenkte på pris\ytelse eller er det andre kort til max 1600 som er bedre? Har litt trangt budskjett.

 

PowerColor Radeon X800GT 256MB GDDR3, PCI-Express, Dual-DVI-I, Tv-Out, Retail kr. 1349

 

PowerColor Radeon X800GTO 256MB DDR1, PCI-Express, DVI-I, Tv-Out, Retail kr 1395

 

eller

 

Sapphire Radeon X800GTO 256MB GDDR3, PCI-Express, Tv-Out, DVI-I, Lite-Retail kr.1490

 

Walk definitvt for Sapphire x800gto! Den kan klokkes bra, har jeg hørt :)

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Jeg for lagg-spikes inne mellom med:

 

3200+ 939 @ 2400

1024 Corsair 2-2-2-5

WD Raptor 36

7800GT @ GTX

 

Vet ikke helt hvorfor det skjer. Raptoren starter å grave noe veldig inne mellom. Trur det er noe rart med Raptoren da den bare ligger på 22 grader i load. Kjører 1280x1024, med en gang det starter å lagge så lager raptoren "grave" lyd. Den er splitter ny. :/

5495116[/snapback]

 

 

hvilken oppløsning er det du kjører på. Hvis det er mer enn 1024x768 så er det RAM som fører til hardware Hakking (Lagg er spesifikt til internet/Ping forsinkelser o.l., ikke at Hardware/grafikkortet ikke takler ting. Hakking = slideshow effekten, lagg = hopping i tid og slikt)

Lenke til kommentar
Har Radeonx300 (128mb) og 512RAM og må kjøre low.Men like vel lagger det

5495578[/snapback]

 

Men det er ikke bare skjermkortet som gjør at du ikke kan sette høyere grafikk. Det har jo også noe med systemet du har. hvordan pc har du forresten?

5528545[/snapback]

 

Har Dell

 

Prosessor (CPU) Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz (2 CPUs)

 

Minne (RAM) 510 RAM

 

Grafikk-kort RADEON X300

 

Kan kjøre terrain på mid og bf2 lagger ikkje så mykje nå

Lenke til kommentar

Som nevnt tidlfigere har jeg 1gig, [email protected] og 7800gt

 

Jeg har også en litt gammel WD IDE-harddisk. Er det den som gjør at det hakker? Når det gjelder minne så får jeg fps-drops noen ganger. Men andre ganger får jeg lav ytelse(under30 fps) Det er vel ikke grafikkortet det er noe i veien med, heller ikke cpu'n?

 

@brd: Du må nok gå i innkjøp av 512mb ram til og et bedre skjermkort hvis du skal nyte bf2 bra :)

 

Post nr. 200! :fun:

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Har Dell

 

Prosessor (CPU)  Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz (2 CPUs)

 

Minne (RAM)  510 RAM

 

Grafikk-kort RADEON X300

 

Kan kjøre terrain på mid og bf2 lagger ikkje så mykje nå

5528752[/snapback]

 

Mora og faren min har nesten slik maskin, bare med 1 gig ram og den drar også bf2 på medium. Så kjøp en 512mb brikke, og det funker fett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
For å si det sånn; min overgang fra 512mb til 2gb ram var enorm :p . Jeg så det var en her som skrev at han kjørte alt på fullt med celeron, 512mb ram og 6600gt! Hahaha :lol: , Jeg har sett flere verstingseksempler, men denne topper det hele :!:

5531127[/snapback]

 

Det er nok av folk som ikke ser at det hakker. Har en kamerat som synes det er helt greit å spille med 10-15fps. Syke ting

Lenke til kommentar
For å si det sånn; min overgang fra 512mb til 2gb ram var enorm :p . Jeg så det var en her som skrev at han kjørte alt på fullt med celeron, 512mb ram og 6600gt! Hahaha :lol: , Jeg har sett flere verstingseksempler, men denne topper det hele :!:

5531127[/snapback]

 

Det er nok av folk som ikke ser at det hakker. Har en kamerat som synes det er helt greit å spille med 10-15fps. Syke ting

5602523[/snapback]

 

Vi deler venner :love:

Ein eg kjenner elsker og spille FPS, spill som feks: cs med 10-20 i fps.Han heiter boyom og henger her på forumet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...