Gå til innhold

Helt forferdelig nytt paladin ønske

Anbefalte innlegg

Skrevet
Saving Grace Rank 4

Deletes Paladin from the server and revives all dead guild members with full HP and Mana.

:wee:

"H*LVETTE.. feil rank..!!#%""#¤%"

:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer for at shaman for ett totem som senker threat (ala paladinens salvation), mens paladin får Divine Reincarnation (self ress ala shaman).

Spiller ikke paladin selv, men paladin er buff cleansbot i store raid, det og priest keep alivers (og body pullers :p)

Syns palading og shaman er for ulike (ikke nukes osv), siden disse liksom skal være hverandres motpart...

Skrevet
Stemmer for at shaman for ett totem som senker threat (ala paladinens salvation), mens paladin får Divine Reincarnation (self ress ala shaman).

Spiller ikke paladin selv, men paladin er buff cleansbot i store raid, det og priest keep alivers (og body pullers :p)

Syns palading og shaman er for ulike (ikke nukes osv), siden disse liksom skal være hverandres motpart...

Paladiner har vel allerede "devine intervention" som skal være motparten til reincarnation.

Skrevet

joda DI er jo fin, men om ingen andre ressere en paladin er der, så er den vært nada.

Personlig syns jeg shamanen har fått litt vel mye.

Psylo, dønn like er det ikke snakk om, men nå er det jo sånn at shaman og paladin skal være motparter, og per dags dato så er den fordelinga litt skakk syns nå jeg..

Men hva vet jeg, en defence warrior som må nerfes (1.7 weee)

Skrevet

For en tosk, for å si det rett ut.. Er jo helt utrolig idiotisk imo.

Betale 150g, drepe alle nåværende bossene i spillet, 100% durability, 12 timer med ress sickness for faen, og miste loot. Hadde ikke hvert meg nei, ville ikke hatt rank 1 om den ble slengt etter meg.

menmen, var sikkert ment som en spøk eller no...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...