ahpadt Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Saving Grace Rank 4 Deletes Paladin from the server and revives all dead guild members with full HP and Mana. "H*LVETTE.. feil rank..!!#%""#¤%"
genesis Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 En litt frustrert pally ? =P Har nok ikke funnet seg til rette nei. (btw folks, det er jo en spøk)
Irons Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Stemmer for at shaman for ett totem som senker threat (ala paladinens salvation), mens paladin får Divine Reincarnation (self ress ala shaman). Spiller ikke paladin selv, men paladin er buff cleansbot i store raid, det og priest keep alivers (og body pullers ) Syns palading og shaman er for ulike (ikke nukes osv), siden disse liksom skal være hverandres motpart...
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hadde det egentlig vært noe kult om både horde og alliance hadde dønn like klasser?
likferd Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Stemmer for at shaman for ett totem som senker threat (ala paladinens salvation), mens paladin får Divine Reincarnation (self ress ala shaman). Spiller ikke paladin selv, men paladin er buff cleansbot i store raid, det og priest keep alivers (og body pullers ) Syns palading og shaman er for ulike (ikke nukes osv), siden disse liksom skal være hverandres motpart... Paladiner har vel allerede "devine intervention" som skal være motparten til reincarnation.
Irons Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 joda DI er jo fin, men om ingen andre ressere en paladin er der, så er den vært nada. Personlig syns jeg shamanen har fått litt vel mye. Psylo, dønn like er det ikke snakk om, men nå er det jo sånn at shaman og paladin skal være motparter, og per dags dato så er den fordelinga litt skakk syns nå jeg.. Men hva vet jeg, en defence warrior som må nerfes (1.7 weee)
mobilfreek Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 tenk a: the pala that saved the day maked the guild kill ragnaros and saved his own life for it(deleted) den spellen hadde eid:P
Taykun Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 For en tosk, for å si det rett ut.. Er jo helt utrolig idiotisk imo. Betale 150g, drepe alle nåværende bossene i spillet, 100% durability, 12 timer med ress sickness for faen, og miste loot. Hadde ikke hvert meg nei, ville ikke hatt rank 1 om den ble slengt etter meg. menmen, var sikkert ment som en spøk eller no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå