Manx Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) Til dags dato den styggeste hunden noensinne, en hund bare Stevie Wonder kan elske. Hele Artikkelen fra vg finner man her Edit: Skulle kanskje ligget under humor? Endret 21. august 2005 av Manx
LarsP Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Krysning mellom: Og ja, den bikkja var skamstygg.
Pantera Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Den bikkja der hadde jeg fa.. ikke klappa med hansker engang...... Pantera
Manx Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Det nederste bildet er av critters, Lars? Er utrolig lenge siden jeg har sett noen av de filmene.
P-in-P Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Det nederste bildet er av critters, Lars? Er utrolig lenge siden jeg har sett noen av de filmene. Var det de monstrene som rullet seg bortover og hoppet på folk? OnT: Ja bikja er stygg som f! Hvilken rase er det egentlig? Var i Se&Hør for en stund siden også...
LarsP Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Det nederste bildet er av critters, Lars? Er utrolig lenge siden jeg har sett noen av de filmene. Er fra Critters ja, som kan kjøpes på play.com for latterlige £13.99, og da snakker vi alle fire filmene.
Sponis Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) "Lockheed elsker å massere Sams tynne ører og dra fingrene gjennom de små flekkene med hvitt hår på hodet hans. Hun liker å kysse ham på den hårløse huden, fylt med hudormer, brune vorter og føflekker. " Endret 21. august 2005 av aleksanderrr
Manx Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Det nederste bildet er av critters, Lars? Er utrolig lenge siden jeg har sett noen av de filmene. Var det de monstrene som rullet seg bortover og hoppet på folk? OnT: Ja bikja er stygg som f! Hvilken rase er det egentlig? Var i Se&Hør for en stund siden også... Står at det er en kinesiske blandingshunden, ikke godt å si hva som er i den miksen der. Lars, bare 14£ kan vel hende at den blir handlet inn.
akarno Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Men Susie Lockheed (53) mener hun eier drømmehunden. Nå vil hun få tak i en agent til hunden slik at den kanskje en dag kan bli filmstjerne, skriver Los Angeles Times. Lockheed elsker å massere Sams tynne ører og dra fingrene gjennom de små flekkene med hvitt hår på hodet hans. Hun liker å kysse ham på den hårløse huden, fylt med hudormer, brune vorter og føflekker. Få deg en hobby, kvinne!
dabear Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Men Susie Lockheed (53) mener hun eier drømmehunden. Nå vil hun få tak i en agent til hunden slik at den kanskje en dag kan bli filmstjerne, skriver Los Angeles Times. Lockheed elsker å massere Sams tynne ører og dra fingrene gjennom de små flekkene med hvitt hår på hodet hans. Hun liker å kysse ham på den hårløse huden, fylt med hudormer, brune vorter og føflekker. Få deg en hobby, kvinne! Og den hobbyen er å ta seg av kjæledyret sitt. Bare fordi et dyr er stygt, betyr det ikke at det ikke har lov til å leve/eksistere/bli tatt hånd om
Bushnell Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) noe sier meg att den hunden kanskje hadde hatt det bedre død, den hadde jo ikke akkurat få plager for å si det sånn. Endret 21. august 2005 av Bushnell
akarno Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Og den hobbyen er å ta seg av kjæledyret sitt. Bare fordi et dyr er stygt, betyr det ikke at det ikke har lov til å leve/eksistere/bli tatt hånd om Je, du har nok rett, tenkte ikke før jeg skrev Men så stygg den var!
applemania Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Er en grunn til at jeg ikke liker dyr, ja.
akarno Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Om 1/1000 dyr er stygge er ikke en god grunn til å hate dyr hudormer? Nammenammenamm
applemania Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Om 1/1000 dyr er stygge er ikke en god grunn til å hate dyr Alle dyr er stygge og slemme på innsiden. Alle dyr jeg har tatt mot til meg og turt å røre/klappe, har bitt meg eller knurret.
Jim Rager Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Om 1/1000 dyr er stygge er ikke en god grunn til å hate dyr Alle dyr er stygge og slemme på innsiden. Alle dyr jeg har tatt mot til meg og turt å røre/klappe, har bitt meg eller knurret. u dont have teh touch!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå