Wild Berries Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Hei alle sammen. Utenom at internett / bredbåndsmodemet svikter, så har også HL I "sviktet" og. Ved Refresh på Server (Delen) kommer det bare opp en og annen server. Har stillt på alt, men den står bare og "surrer" på Getting new server list Noe den selvsagt ikke får. Noen andre som har dette problemet eller en løsning ? Takk på forhånd til alle konstruktive forslag. MvH W_B
CurSe Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Er ikke helt sikker på om dette funker, men det skader ikke å prøve. Du kan laste ned "The All Seeing Eye" å legge inn de forskjellige serverne der. Hvis jeg husker rett så forutsetter det at du kan IP-adressen til de forskjellige serverne hvis du spiller på noen faste hele tiden.
akristina92 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hei. Bruker du steam? Om ikke: WON serverene til Valve gikk ned for leeeenge siden, og du kan ikke spille Half-Life 1110, eller CS 1.5.
Wild Berries Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 Tusen Takk for at Dere tok Dere tid til å svare. Ikke vet jeg hva som har skjedd. Men dette har jeg gjort i det siste : 1. Fått nytt modem av Tele2, type Speedtouch 510i 2. Resettet alt og alle maskiner. 3. Funnet en Internettgateway på nettverkskobblinger som ikke var der før, og som jeg heller ikke får deaktivert. Som setter begrensninger på min hastighet. Den kom etter at jeg fikk store problemer med Dlink 604 Router`en min. Det har også skjedd på PC`nummer 2. Den tredje PC`en er ikke berørt av det problemet. 4. Forsøkte å sette opp nytt nettverk, men internett gatewayen kom tilbake, igjen. 5. Sjekket at og alle brannmurer og alt er innstillt riktig, og slik det var før. Takker atter engang for at Dere tok Dere tid til å hjelpe meg med problemet og jeg er åpen for flere løsninger. Vennlig Hilsen W_B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå