Keiseren av Grønland Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg en ny super pc, og det vil da si at jeg er så godt som blakk lol. Uansett har jeg råd til et eller to spill, og jeg vil selvsagt ha noe som har genial grafikk som jeg kan kjøre pcen skikkelig på. Det er ikke snakk om å skaffe noe nå med en eneste gang, jeg kan godt vente på titler som kommer. Uansett, jeg har sett på disse : Fear - Etter å ha sett på screenshots i store antall, tror jeg at jeg ikke vil ha dette spillet, selv om det sikkert er genialt single player. Grunnen er at det ser ut som det er bare mørke rom og mørke gater hele veien, og jeg er glad i stor variasjon og helst litt sol og sommer isteden. Half life 2 med CSS - Vel, dette er en tittel jeg tror jeg da kjøper. Cs har jo alltid vært et kult spill som aldri skuffer, og har god variasjon i maps osv. Men jeg har hørt av noen som spiller cs source at det er dårlig? Noen kommentarer på dette? Battlefield 2 - Jeg digga 1942, selv om jeg aldri fikk spilt ekspansjonene. Hvis de nå har laget et bf i nyere tid med neste generasjons grafikk og eventuelt enda fetere gameplay, høres dette ut som et must. Selv om jeg syntes typen spill det er kanskje ble litt kjedelig, som å løpe en-to mil gjennom et map for å endelig skyte et par stykker eller bli drept, og måtte spawne helt tilbake til begynnelsen. Unreal tournament 2004 - Jeg digger denne typen spill, sammen med quake syntes jeg dette er den beste multiplayer FPS opplevelsen man kan få. Action action action. Men nå er jo ikke ut2004 noe særlig nytt, og det holder heller ikke opp til dagens standarder i grafikk osv. Plus at jeg har hørt at det stort sett er det samma som 2003(som jeg har) bare at du kan fly og kjøre osv. Quake 4 - Noe som jeg syntes hørtes veldig skuffende ut er at multiplayer delen skulle være stort sett det samma som quake3 arena. Greit, arena er dritfett, men jeg krever fornyelse ved ny tittel. Ikke bare grafikkmessig. Men det er jo et råfett spill, og hvis jeg får spilt quake3 i bedre grafikk er jo kanskje dette noe å satse på? Det er de jeg har i hodet så langt. Sorry hvis det ble litt langt men jeg vil dekke hver tittel grundig. Hvert spill er en investering ! Jeg sitter igjen og tenker at kanskje jeg skal gå for hl2 og bf2. Det eneste jeg tenker på er om det kanskje kommer en ny Unreal tournament tittel, er det noen som vet noe om dette? For da hadde jeg ikke kjøpt quake for eksempel. Utover dette, er det noen som har andre forslag ? Endret 20. august 2005 av Cetramarius
Bertelsen Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Du kan titte litt på Far Cry, jeg synes hvertfall det er utrolig deilig og se på all vegitasjonen og vannet på spillet! Spillet kan vel kjøpes utrolig billig de fleste plasser nå...
Keiseren av Grønland Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Har far cry du drittfett spill er enig. Cd keyen min er plutselig blitt invalid etter 2 dager :S helt rart
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Jeg har ikke spilt så mye CS:S, men det jeg har spilt, virker i grunn veldig likt CS. (Nå tipper jeg at jeg får to hundre fjortisser på nakken, men det får stå sin prøve.) Jeg spilte det på LAN, og det virka faktisk morsommere enn vanlig CS, for på vanlig CS måtte vi etter hvert gå over til 'fun maps' fordi vi ble lei av de kartene som hadde bomber og sånt. På CS:S spilte vi samme kartene gang på gang på gang, uten å gå lei en eneste gang. Og om du skulle mislike CS:S, så har du alltids HL2 å falle tilbake på, og bare det er verdt prisen.
Keiseren av Grønland Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 ikke sant, du får jo to fete online spill der, og hvordan er grafikken, i forhold til neste generasjons grafikk? mente den var ganske bra og jeg
TheVoice1 Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 (endret) Jeg har både battlefield 2 og Half-life 2 (Wow! ) og jeg synes begge to er kvalitets-spill. Dog er det verdt å nevne at half-life 2 ble nokså hypet opp i forkant, men allikevel er det et knallbra spill. I tillegg får du CS:S som er et veldig bra FPS, ikke minst siden du har en super pc . Jeg synes at jeg har faktisk hatt mer glede av å spille CS:S enn Battlefield 2, både pga. noen tekniske svakheter ved spillet (treg browser, lag, utrolig rask spawning av kjøretøy, svak sniper, svenske navn på booter, lang loading tid, treg stats oppdatering) men mest pga. teamkillere og folk som ikke samarbeider. Det sagt kommer det helt an på hvor du spiller, og senere i august kommer det en ny patch som skal rette opp mange av problemene. Battlefield 2 har masse kule kjøretøy og nydelig grafikk. Kort sagt: Kjøp deg begge Endret 20. august 2005 av Suksess
Keiseren av Grønland Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 hmm ok, takk for svaret, men css har ganske drittgrafikk nå har det ikke?
Keiseren av Grønland Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 vet, særlig vannet kan stå å se på det og løpe turer på stranda i mange minutter der as, men ikke så mange som spiller det online da
thomassit0 Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 cetramarius; hvis du synes UT2004 osv er fete, så bryr det deg vel ikke at grafikken ikke er det beste? + at Ut2004 ser ikke verst ut på max heller, og du kan jo sikkert kjøre det med AA og AF og.. prøv hvertfall spillene før du bestemmer deg om du vil ha dem el ikke. .. foresten så kommer UT2007 som har UnrealEngine3 om et halvt år el noe..
Veritas_ Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Fear - Demoen viser at det ikke er mørke ganger og bare inne. Var både lyse ganger og noen opphold ute der. Blir jo sikkert noen mørke ganger. Stund til det kommer. HL2/CSS - CSS har samme gameplayet. Litt forandret aim og spillfølelse + grafikk da. Ellers likt. BF2 - Ingenting er som å bombe folk fra oven UT07 - Har sett en liten showcase sak av det. Singelplayer ser egentlig ikke noe bra ut. Men så er det vel helst multiplayer folk er ute etter i disse spilla. Stund til det kommer. Q4 - Så en liten gameplaysnutt av det tidligere idag. http://www.big-boys.com/articles/q4preview.html Low wuality. Finnes sikkert en bedre ett annet sted, men jeg fant ikke. Ser lovende ut. Men hva mer kan en forvente av en multiplayer, det er bare så mye som kan bli gjort. Stund til det kommer. Selv kommer jeg nok til å skaffe meg alle utenom UT07.
Keiseren av Grønland Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 (endret) lol, noen lyse ganger i fear også ja, jeg er ikke overbevist lol ut2007 kommer ja... hmm, kult oppdatert: ser på bilder fra ut2007, ser utrolig fett ut, gleder meg mer til det enn noe annet fps as http://www.beyondunreal.com/main/ut2007/about.php til de som ikke har sett Endret 21. august 2005 av Cetramarius
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Skal jeg anbefale deg ett spill så er det u t e n t v i l Battlefield 2! At du løper 1 mil for drepe ettpar stykker... er direkte feil, her har du opptil 64 spillere online samtidig, og gameplayet er mer enn heftig.. Anbefales
Keiseren av Grønland Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 hmm ok, er det en større dose action denne gangen? kommer det litt nærmere ordet deathmatch? dessuten, opptil 64 spillere ja.. men hva er vanlig? hvor mange servere er nærmere fylt opp?
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) ..hvor mange servere er nærmere fylt opp?.. De fleste ranked serverene er fylt opp, Battlefield 2 er jo ett veldig populært spill med veldig bra gameplay og grafikk. Og uansett om serveren har 16, 32 eller 64 slots så er de stortsett fulle heletiden.. Men slapp av, det er mange servere så det er alltids plass på en av dem.. Men som jeg sa i forrige innlegg: Anbefales EDIT: leifet Endret 21. august 2005 av Slettet+3124
Keiseren av Grønland Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 løper ut å kjøper det i dag, takk for tipset
thomassit0 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 men ta og prøv demoen av FEAR og da, jeg digger det
anono1123 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Ja, spiller BF2 mere en jeg spiller CSS. CSS har kanskje litt bedre grafikk enn BF2. Men CS(s) blir litt ensformi i lengden. Mere variasjoner i BF2, Fly, båt, og mere tøffe ting . Leifer Endret 22. august 2005 av -Martin-
Sidious Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 UT2004 er et herlig spill, så lenge du har en internettforbindelse som ikke holder deg tilbake (modem, isdn). Grafikken synes jeg er forbannet bra selv om det er et litt gammelt spill nå... Har du spilt Riddick: Escape from Butcher Bay? Det kom som en overraskelse på meg, og imponerte stort. Verdt å sjekke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå