Gå til innhold

Overklokkingsdatabase alle cpu (post dine res.)


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Begynner å bli en stund siden førsteposten ble oppdatert her da.

 

Bestilte en Celeron 440 jeg tenkte jeg skulle prøve å blodklokke når jeg får anledning, får legge til her når jeg får gjort det. :) Fikk et AsRock 4Core-kort også, men det har jo såvidt jeg vet lav takhøyde på FSB. (Skal bruke det sammen med et par GB DDR-minne og et X1950 Pro AGP-kort jeg har liggende). Ellers får jeg putte Celeronen i P5B-E kortet i denne maskinen etterhvert og se hva jeg får ut av den der.

 

Edit: Testet å sette FSB til 300 (3 GHz på CPU) og den bootet rett inn i Windows. Kjører noen tester for å se om den er stabil.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp fått Asrock 4coredual-vsta HK, med Intels core 2 duo 4300 på 1,8 ghz,

har klokket den opp på 2,62 ghz uten noe særlig stress, har kjørt pcen med forskjellige belastninger(kjører Vista) og har ikkje fått bluescreen osv.

 

Virker som disse nye intel cpuene er gode overklokkere...(kjølingen jeg bruker er den boxed vifta som følgte med)

ram:corsair 550 mhz ddr xms ett eller annet(ddr"1") kommer med oppdatert info, med cpu-z senere

 

Temp på cpu: 39-42 grader

Endret av Sammy88
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tjenare

 

Har brukt noen morgentimer på å se hva jeg fikk til:

 

Socket: 478

HK: Asus P4PE Bios rev 1007

RAM: Twinmos PC3200 @ stock Vmem, 2.5, 3, 3, 7

CPU: Intel P4 1.6GHz SL688 @ 1.800 Vcore

Kjøler: Stock (Luft, ja)

 

Ble grisevarm, men har en vannblokk jeg har store planer om å montere for å dra denne karen over 3.0... (og en Thermochill PA120.3)

 

Ikke så imponerende ennå, men jeg får vel bli med på listen?

 

post-120614-1186307305_thumb.jpg

Endret av trettifire
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+6132

Får vel komme litt jeg også, som et rent svar til trenden med quadcore og what not, så kommer jeg med litt retro morro:

 

Celeron 266Mhz (mendocino) @ 460 Mhz...

 

Får den opp på 480Mhz på tørris (ghettostyle med papp som rør :w00t: ), men fikk ikke validert...

 

Linky

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...