Jump to content
Sign in to follow this  
EinarEriksen

Ukens flørt: Vertu Signature

Recommended Posts

å, huff... synes den egentlig ikke var så fin jeg :( ... men hvis du kjøper den så får du ihvertfall en telefon som ingen andre har ;) men er ikke den egentlig litt gammel? det begynner å bli en stund siden jeg ås den i et sånnt blad, tro det faktisk var inpoc bladet :hmm:

Du gjør nok ikke det. Moderselskapet er Nokia, men Vertu har hovedkontor i England og er egentlig svært selvstendig. Jeg har nå nevnt dette i artikkelen.

Takk for tipset :)

Du gjør nok ikke det. Moderselskapet er Nokia, men Vertu har hovedkontor i England og er egentlig svært selvstendig. Jeg har nå nevnt dette i artikkelen.

Takk for tipset :)

Hyggelig å se at tips blir tatt med i artiklene. Jeg vet forsåvidt at Vertu er selvstendig i forhold til Nokia, men syntes likevel at det kunne være relevant.

Det er jo slik at eksempelvis Audi og Skoda har samme eiere (VAG-gruppen), men det betyr jo ikke at de ellers har noe direkte med hverandre å gjøre.. Slik er det jo i alle bransjer!

Hm kan det er feil at denne ikke selges i Norge. Selges for 30 000,-. Ikke mange butikker som selger denne da, men er mulig å ta inn til Norge gjennom nokia. Ja med norsk meny og manual.

Vel, greit at de vil skjemmes seg litt bort, men jeg har aldri skjønt dette med å velge etter høyest pris.. :p

Den var jo skikkelig støgg og greier

Om jeg skulle hatt en luksusmobil i ekslusivt materiale hadde jeg heller tatt 8800 (?)

Den er i alle fall stilig :!:

Steike, for en fin telefon. :)

En telefon jeg faktisk ville kjøpt, hadde det ikke vært for at jeg ikke er milliardær.

Sign in to follow this  

• Create New...