Gå til innhold

Flere som er Fan av City Maps?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg må si at det beste med BF2 er city maps (16players map) med 32spiller er det beste, det blir liksom litt for mye kaos med store maps med masse kjøretøy og fly.

jeg er ikke så veldig fan av masse kjøretøy og sånt i bf2 men de city mapsa har 1 tank og noen andre lettkjøretøy og det syns jeg er helt greit for da må noen bryne seg litt. Eneste dumme er når ett lag med vilje tar over begge base spawns for å få 2 tankser, blir litt for mye power per team men men :)

Det skulle også vært mulig å sette arty timern høyere opp, for det er ikke realistisk med arty der du har friends/foe , og særlig ikke midt i en by. Min mening ihvertfall.

Og når jeg leste at BF2 Special forces kommer i desember? så ble jeg litt glad for det virker som det satser mer på soldat nivå, og og tenk deg mørke city brett med må grupper med Special forces og skriker i Battletalken *blir gøy*

Digger sniking og lusking hehehe

Jeg har litt dislyksi eller hva det nå heter , så ikke flame meg for det, beside jeg er også litt lat så rettskriving er ikke min greie :)

Har nattevakt så jeg skal se om jeg skriver litt mer her også *sikkert noe jeg har glemt å skrive om* , kom gjerne med innspill, og viss noen kjenner en Moderator eller er en :) så trenger vi en poll f.eks hva liker du best City map eller Kaos Map :)

Endret av chrda
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

85% av rundene jeg spiller på er strike at karkland :thumbup: (Dette gjør at SPM øker gastronomisk :p )

Ellers spiller jeg Sharqi og litt mashtuur..

Derfor spilller jeg ALDRI china... Har ikke brukt den armeen på to uker nå :!:

Nei, uff tenke seg til å MÅTTE bruke kjøretøy på en bane..

Endret av Markaren
Skrevet
85% av rundene jeg spiller på er strike at karkland :thumbup: (Dette gjør at SPM øker gastronomisk :p )

Bruker bare kjøretøy 20% av tida (les: Kjører) og da er det vanligvis Humvee, FAV, Vodnik osv det går i.

Skrevet

hva mener du med gastronomisk?

Skrevet
85% av rundene jeg spiller på er strike at karkland :thumbup:  (Dette gjør at SPM øker gastronomisk :p )

Øker gastronomisk = tulleord for øker ekstremt.

Synes forresten du skriver godt til å ha litt "lyksidis" chrda :)

Skrevet
85% av rundene jeg spiller på er strike at karkland :thumbup:  (Dette gjør at SPM øker gastronomisk :p )

gastronomi betyr jo læren om kokkekunst. Og ordet gastronomisk brukes når noe smaker godt. Det burde da gå ann å bruker ordet astronomisk i stedet som kan bety "øker ekstremt" i overført betydning

Skrevet
Jeg må si at det beste med BF2 er city maps (16players map) med 32spiller er det beste, det blir liksom litt for mye kaos med store maps med masse kjøretøy og fly.

jeg er ikke så veldig fan av masse kjøretøy og sånt i bf2 men de city mapsa har 1 tank og noen andre lettkjøretøy og det syns jeg er helt greit for da må noen bryne seg litt. Eneste dumme er når ett lag med vilje tar over begge base spawns for å få 2 tankser, blir litt for mye power per team men men :)

Det skulle også vært mulig å sette arty timern høyere opp, for det er ikke realistisk med arty der du har friends/foe , og særlig ikke midt i en by. Min mening ihvertfall.

Og når jeg leste at BF2 Special forces kommer i desember? så ble jeg litt glad for det virker som det satser mer på soldat nivå, og og tenk deg mørke city brett med må grupper med Special forces og skriker i Battletalken *blir gøy*

Digger sniking og lusking hehehe

Jeg har litt dislyksi eller hva det nå heter , så ikke flame meg for det, beside jeg er også litt lat så rettskriving er ikke min greie :)

Har nattevakt så jeg skal se om jeg skriver litt mer her også *sikkert noe jeg har glemt å skrive om* , kom gjerne med innspill, og viss noen kjenner en Moderator eller er en :) så trenger vi en poll f.eks hva liker du best City map eller Kaos Map :)

Liker nesten alle maps. Men jeg Hater den dritbanen shanghu stalemat. Jeg hater den ¨å sykt at jeg driter i hvordan det skrives.

Men vis jeg skal velge hva slags maps som er best, er det City-maps, ja.

Skrevet
Men jeg Hater den dritbanen shanghu stalemat.

Hvorfor det?

1. Man ser ingenting.

2. Store avstander. Selv under 16maps

3. For mye trær, skodde og bakker/berg.

4. Lite action

La være og kom med motfårestillinger, da dette er mine personelige meninger.

Skrevet

gastronomi betyr jo læren om kokkekunst. Og ordet gastronomisk brukes når noe smaker godt. Det burde da gå ann å bruker ordet astronomisk i stedet som kan bety "øker ekstremt" i overført betydning

Du er sikkert flink med mat, men det var nok som sagt et tulleord han brukte.

Ferdig med det nå vel?

Skrevet
Men jeg Hater den dritbanen shanghu stalemat.

Hvorfor det?

1. Man ser ingenting.

2. Store avstander. Selv under 16maps

3. For mye trær, skodde og bakker/berg.

4. Lite action

La være og kom med motfårestillinger, da dette er mine personelige meninger.

Er ikke akkurat favoritten min, men selv mener jeg at Daquing Oilfields er verre, banen heter forresten Songhua Stalemate, ikke Shanghu Stalemat.

Problemet mitt er den sinnsyke bambusen. Prøvd å kjøre buggy inn i et område med masse bambus? Du kommer til å ende opp i et tre og skli ned i vannet. Og det tar 5 minutter å komme seg fra CP til CP.

Skrevet

oilfields er ikke så bad synes jeg. det er bare å sørge for at hvert lag holder ett av de to "olje tank" CPa, så blir det konstant action mellom de to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...