Gå til innhold

ATI mobilety radeon X700 - 128 MB?


tha78

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker dette kortet selv, og etter litt drivertrøbbel (IKKE BRUKE OMEGADRIVER PÅ DETTE - DET LIGGER EGEN MOBILITYDRIVER PÅ WWW.ATI.COM), er jeg kjempefornøyd. Spiller bf2 i 1024x768 med detaljer på high, og hl2 i 1280x800 (native for skjermen) også med detaljer på high.

I cs:source ligger jeg på rett over 100fps med 1280x800 oppløsning.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar
Bruker dette kortet selv, og etter litt drivertrøbbel (IKKE BRUKE OMEGADRIVER PÅ DETTE - DET LIGGER EGEN MOBILITYDRIVER PÅ WWW.ATI.COM), er jeg kjempefornøyd. Spiller bf2 i 1024x768 med detaljer på high, og hl2 i 1280x800 (native for skjermen) også med detaljer på high.

I cs:source ligger jeg på rett over 100fps med 1280x800 oppløsning.

 

Anbefales!

og nå snakker du om på en bærbar pc?? hvis du gjør er det så er det jo ganske bra til å vere bærbar!! :dribble:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Bruker dette kortet selv, og etter litt drivertrøbbel (IKKE BRUKE OMEGADRIVER PÅ DETTE - DET LIGGER EGEN MOBILITYDRIVER PÅ WWW.ATI.COM), er jeg kjempefornøyd. Spiller bf2 i 1024x768 med detaljer på high, og hl2 i 1280x800 (native for skjermen) også med detaljer på high.

I cs:source ligger jeg på rett over 100fps med 1280x800 oppløsning.

 

Anbefales!

og nå snakker du om på en bærbar pc?? hvis du gjør er det så er det jo ganske bra til å vere bærbar!! :dribble:

Er en Acer Aspire 1692wlmi m. 2gb ram (oppgradert fra 512 standard).

Maskinen regnes vel som bærbar, men er egentlig bare en ekstra flyttbar stasjonær pga vekt ;)

Lenke til kommentar
Bruker dette kortet selv, og etter litt drivertrøbbel (IKKE BRUKE OMEGADRIVER PÅ DETTE - DET LIGGER EGEN MOBILITYDRIVER PÅ WWW.ATI.COM), er jeg kjempefornøyd. Spiller bf2 i 1024x768 med detaljer på high, og hl2 i 1280x800 (native for skjermen) også med detaljer på high.

I cs:source ligger jeg på rett over 100fps med 1280x800 oppløsning.

 

Anbefales!

Hei, jeg også har litt driver problemer med dette korte, og føleg jeg ikke får ut alt korte er godt for. Kunne du gitt direkte linken til den driveren du prater om, får jeg såg litt rundt på siden og finner ikke den du snakker om.

 

Unnskyld viss jeg sporer av emnet nå.

Lenke til kommentar

Catalyst for notebooks, Windows XP

 

MERK: disse driverne har PowerPlay-teknologi, som aktiveres/deaktiveres i skjerminnstillingene. Denne funksjonen kan klokke ned skjermkortet når det går på batteriet. Som standard klokker dette seg ned ved batteribruk, og bruker dynamic et eller annet når maskinen er tilkoblet AC adapter.

Før jeg visste om denne funksjonen, brukte jeg AtiTool, og tenkte jeg selv skulle klokke ned skjermkortet for å spare batteri. Jeg lagde meg en underklokket profil i AtiTool, og hver gang jeg kjørte opp på standard klokk igjen, fikk jeg massive artifacts. Tror denne PowerPlay-funksjonen gir GPU mindre spenning også.

 

Så, enten ikke bruke AtiTool, eller deaktivere PowerPlay.

Jeg har fjernet AtiTool, og bruker Optimal Ytelse i PowerPlay både ved AC og DC.

 

Har en Acer TravelMate 4102WLMi

PM 740 1,73GHz

2x256 PC2-4200, snart 2x512

80GB 4200rpm :(

X700 64MB

 

Spiller BF2 greit på middels/høye innstillinger, HL2 går glatt på high, og native 1280x800.

Lenke til kommentar
Har en Acer TravelMate 4102WLMi

Playmofish: Jeg ser at du kjører dette på en Acer og Acer står ikke i supported lista på den driveren der. Funker det bra allikevel? jeg har en HP NX 8220 med X600 og kjører idag HP sine drivere.. skulle vel ikke forundre meg om performance ble bedre om jeg brukte ATI sine drivere... Jeg får teste dette en dag...

 

A

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...