Gå til innhold

Flest anime eps i strekk?


Anbefalte innlegg

Jeg ser en hel del anime, men har egentlig aldri likt å se veldig mange episoder etter hverandre. Sånn er det vel med alt, spiller noen timer, får lyst til å gjøre noe annet, ser anime noen timer, får lyst til å gjøre noe annet, ser en film, leser litt, spiller litt DS, tar en runde Unreal 3 osv. Blir veldig sjelden mye sammenhengende av samme ting, så "rekorden" min er på 4-5 episoder Welcome to the N.H.K.

 

Death Note viste seg å være ganske fengende, så jeg endte opp med å se episode 13-33 i strekk. Altså 20 episoder sammenhengende. Resten gikk på dagen før og etter.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
trur det meste jeg har sett i et kjør er rundt 80 episoder av Naruto. :ermm:

Skjedde ikke. Du så ikke seriøst 30 timer sammenhengende anime?

 

jo, gjorde faktsik det, var en sommerferie jeg ikke hadde så veldig mye å gjøre for å si det sånn. :p

ble litt vel hekta på serien så klarte ikke å stoppe før jeg møtte skaffe flere episoder.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
Tja...

 

Hele Hunter X Hunter den originale på en gang.. Som er på 62 episoder.. xD

 

Jeg har sett flere serier ferdig etter hverandre tilsvarende over et døgn men hele hunter x hunter hadde jeg aldri orket :p... respekt

 

Hehehe. ^^

 

 

Vel, kan vel si at jeg også har sett en del serier etter hverandre. Så for ikke så lenge siden Chobits, Utawarerumono, DearS, Bleach 1-42, Naruto 1-55, og hele Berserk serien etter hverandre. Ble mye soving etter det, ja.. xD

 

~Edit~

Et Naruto eller Anime maraton ville vært digg, spesielt hvis det var mange som deltok.

Hele 136 episodene av Naruto, 186 av Bleach, og hele Full Metal Panic! og Alchemist ville vært fett.. xD

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...