Gå til innhold

Flest anime eps i strekk?


Anbefalte innlegg

Legger merke til at det er _BARE_ jeg som bruker anidb.net som søkemotor på anime.. alle andre bruker vist animenfo.com, undres på hvorfor egentlig

 

tar en kjapp edit for å vise forskjell

 

Initial D :extra Stage @ ANIBD.NET

Initial D: Extra Stage @ ANIMENFO.COM

 

så kan dere dømme selv hvilken side som er best :D

Jeg bruker også ANIDB. mylist-funksjonen deres er kjekk.

 

Det meste jeg har sett på en dag er de 22 siste episodene av Gundam SEED.

I antall episoder er det dog slått av 28 episoder (slutten av en serie, en hel serie og starten på ennå en serie), men de episodene var så korte at de telles ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Det meste jeg kan huske å ha sett i strekk av anime er vel da jeg holdt på å laste ned Dragon Ball Z serien. Jeg lastet ned pakker med 20 episoder av gangen, og pleode å se de 20 etter hverandre med en gang de var lastet ned. Og måtte så klart vente til neste pakke var ferdig med å laste ned før jeg kunne se de. Hadde jeg hatt alle med en gang så hadde det nok blitt litt flere i strekk.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Såg 2 episoder av Naruto hos ein kompis, dagen etter (torsdag) fekk eg alle episodene han hadde med meg heim, trur det var 160 episoder, fekk sett 7 episoder den kvelden.

Etter skulen dagen etter bestemte eg meg for å ta igjen han før neste episode kom ut. såg ferdig siste episode rett før midnatt neste mandag. :w00t:

 

Så eg såg ca. (160-9) 151 episoder av Naruto på 4 dager. :whistle:

 

Veit at dette er ein litt gammel tråd...men eg måtte skrive det.

Endret av dotGif88
Lenke til kommentar
Såg 2 episoder av Naruto hos ein kompis, dagen etter (torsdag) fekk eg alle episodene han hadde med meg heim, trur det var 160 episoder, fekk sett 7 episoder den kvelden.

Etter skulen dagen etter bestemte eg meg for å ta igjen han før neste episode kom ut. såg ferdig siste episode rett før midnatt neste mandag.  :w00t:

 

Så eg såg ca. (160-9) 151 episoder av Naruto på 4 dager.  :whistle:

 

Veit at dette er ein litt gammel tråd...men eg måtte skrive det.

5433986[/snapback]

 

Hikaru no go er på 74 episoder elns :wee:

 

Tøff serie.

 

Får jeg først mange episoder av en serien jeg liker så er det bare å Go for it :wee:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Mitt lengste anime maraton var første gang jeg så bleach. Satt hele kvelden og hele natten på en søndag og så og var helt ødelagt når eg kom på skolen dagen etterpå. Eg var så opphengt i Bleach at eg kunne seriøst se episoder på tavlen på skolen for mitt indre øye, er det sykeste anime greiene eg har vært med på. var vel 50 episoder tipper eg ;) Hadde et godt maraton for et par uker siden når eg så Gundam Seed. var vel 43 episoder i ett :) I dag og har eg faktisk hatt et maraton men det med å lese de 85 første chapterne i Death Note :D Og da må det sies at Death Note inneholder helt sykt med tekst så på disse 85 chapterne kunne eg glatt ha lest hele mangaen til Bleach for eksempel ;) Det har vel tatt meg en 12 timer nesten sammenhengende. Death Note kommer til å bli den nye store serien på høyde med One Piece, Bleach og Naruto :D Det dukker nok opp en tråd for Death Note om ikke alt for lenge skulle eg tro ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...