Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvorfor er en bilspiller så nøye på CD plater?


perpyro

Anbefalte innlegg

Jeg plages med at CD spilleren i firmabilen er så forferdelig nøye med CD plater, og da spesielt brent plater.

Problemet er at jeg har rippa CD platene mine og brent de på CDR plater slik at de kan ligge å slenge i bilen.

Problemet er at selv nybrente plater kan skurre og hoppe på spilleren i bilen mens inne på den 12 år gamle Technics spiller går det uten problemer.

Spilleren i bilen er an Samsung spiller som helt sikkert følger med alle Hyundai biler fra 2001.

Hvorfor kan det ikke lages en CD spiller som er altetende eller er det en ren umulighet i disse kopisperringstider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dette har med Samsung og gjør. Har selv hatt veldigt dorlig opplevelser.

Har hatt både tv og DVD spiller fra samsung for endel år siden.

 

Dvd spilleren ville bare såvidt lese av ei cd. Denne skulle også kunne ta mp3, vcd ol. men det funka ikke i det heletatt. Ikke ville den lese brennte dvder og alle plater måtte være nesten helt uten riper for at den ville godta dem. Var det litt riper i plata så var det ikke lenge den spillte før den ikke greide mer.

 

Tven hadde heilt ok bilde, men ikke noe bra. Den virket litt over 3 år før den slukna helt.

 

Samsung e et ok merke å de lage endel bra produkt, men kvalitet e ikkje noge de satse på. Det e et billigt merke å det går sterkt ut over kvaliteten.

 

Bytt spilleren med en kvalitetsspiller (Pioneer, Alpine, Clarion osv.)

Endret av Poolish
Lenke til kommentar
Ok så det er så enkelt at det bunner ut i pris/kvalitet.

Da holder jo CD spilleren samme kvaliteten som bilen. :D

min erfaring er den motsatte.........

 

Dyre spillere er mere kresen på kvaliteten på cdn, mens billige surrer ivei på det meste...

 

Prøv å brenne i 2-4x....

 

2001 er ikke sikkert samsung møkka tar CDR i følge bruksanvisninge, hvis du har lest den....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...