Jump to content
Sign in to follow this  
int20h

Symantec kjøper Sygate

Recommended Posts

Betyr dette at alle produkter fra sygate vil å befinne seg i en Symantec gul boks da? Tenker spessielt da på Sygate Personal FW Pro utgaven, skulle gjerne ha sett at Symantec ikke tuller noe med den og at man må installere liksom 1GB før man har ett produkt.

Frankie

NEEEI! Jeg har vært sygate bruker i 3 år, og har vært Symantec hater like lenge :( Blir vel outpost nå da.

:cry: Skulle akkurat til å si det samme. Når abbonemanget på Sygate Pro utløper, får vi vel bytte over hele fjøla.

Noe som vet om et bra alternativ, som ikke beslaglegger 100MB harddiskplass og 50MB minne?

Må slenge meg på hos de skeptiske til dette oppkjøpet. Hadde oppkjøpet vært motsatt kunne vi kanskje hatt litt mer håp. Er skeptisk til Symantec produkter jeg også. Man kan likevel aldri vite hvilken rolle dette får. Vi får bare se på det i spenning.

NEEEI! Jeg har vært sygate bruker i 3 år, og har vært Symantec hater like lenge :( Blir vel outpost nå da.

:cry: Skulle akkurat til å si det samme. Når abbonemanget på Sygate Pro utløper, får vi vel bytte over hele fjøla.

Noe som vet om et bra alternativ, som ikke beslaglegger 100MB harddiskplass og 50MB minne?

Outpost Pro er et ganske bra alternativ, kjører det på en av laptop'ene her.. :)